مشخصات آیفون ۸ در بنچمارک گیک بنچ؛ شایعه یا واقعیت

پرچمدار بعدی اپل به احتمال زیاد آیفون ۸ خواهد بود که مشخصات آن بطور دقیق مشخص نیست، اما اخیرا مشخصاتی منتسب به Apple iPhone 8 در وب سایت بنچمارک گیک بنچ منتشر شده است.

مشخصات آیفون ۸ در بنچمارک گیک بنچ؛ شایعه یا واقعیت

به گزارش کلیک ، هر زمان که صحبت در مورد بازاریابی آیفون باشد، اپل ترجیح می‌دهد از صحبت در مورد مشخصات فنی اجتناب کرده و به ویژگی‌های آیفون و سبک زندگی متناسب با این ویژگی‌ها بپردازد. از اینرو گاهی آیفون به داشتن ویژگی های ضعیف‌تری در برابر محصولات اندرویدی محکوم می‌شود، اما تا کنون این مسئله اثبات نشده است.

پردازنده A10 آیفون ۷ توانست پرقدرت ظاهر شده و در میدان رقابت سربلند باشد، اکنون اینطور تصور می‌شود که A11 نیز قصد دارد این پیروزی را تکرار کند. Apple iPhone 8 که به تازگی در وب سایت گیک بنچ مشاهده شده است، توانست در بخش تک هسته‌ای امتیاز ۴۵۳۷ و در بخش چند هسته‌ای امتیاز ۸۹۷۵ را به دست بیاورد.

جالب است بدانید امتیاز کسب شده توسط آیفون ۸ در بخش تک هسته‌ای تقریبا ۳۰ درصد و در بخش چند هسته‌ای ۵۸ درصد بهتر از آیفون ۷ است. به علاوه رقیب اصلی آن یعنی گلکسی اس ۸ در بخش تک هسته‌ای امتیاز ۱۹۴۵ و در بخش چند هسته‌ای امتیاز ۶۳۳۸ را بدست آورده است.

لازم به ذکر است که امتیا‌زهای بدست آمده در بنچمارک تنها یکی از روش‌های اندازه گیری عملکرد گوشی‌های هوشمند بوده و لزوما بیانگر کارآیی واقعی گوشی نخواهد بود. شاید مشخصات دیگری بجز قدرت یک گوشی هوشمند مد نظر شما باشد مانند اندازه صفحه نمایش، رزولوشن تصویر، کیفیت دوربین، قابلیت‌های سیستم عامل و مواردی از این قبیل.

اما به نظر می رسد که بنیانگذار بنچمارک گیک بنچ این مشخصات را جعلی خوانده و در این رابطه گفته است که این مشخصاتی در بنچمارک به ثبت نرسیده است.

ارسال نظر