صفحه نمایش آیفون ۸ قابل انعطاف خواهد بود؟

هنوز مدت زیادی از رونمایی و عرضه iphone7 نگذشته است که شرکت اپل، سورپرایز دیگری را در راه دارد. گوشی هوشمندی که شاخصه های ظاهریش نفس را در سینه طرفداران این برند حبس خواهد کرد.

صفحه نمایش آیفون ۸ قابل انعطاف خواهد بود؟

به گزارش کلیک - حدس و گمان ها در زمان معرفی، شاخصه های ظاهری و همچنین خصوصیات نسل بعدی گوشی های شرکت اپل این روزها بازار داغی را در دنیای تکنولوژی ایجاد کرده است. بسیاری از طرفداران بی صبرانه منتظر رونمایی از این خلاقیت تازه شرکت اپل هستند. این شرکت که هنوز نام و مشخصات این گوشی هوشمند تازه طراحی شده را به طور رسمی اعلام نکرده است، اما از گوشه و کنار اخباری مبنی بر ویژگی های احتمالی iphone8 به گوش می رسد.
یکی از خصوصیاتی که کاربران و طرفداران برند اپل را شگفت زده کرده است، استفاده از صفحه نمایش خمیده (Curved Display) است که پیش از این شرکت سامسونگ هم در طراحی و تولید گوشی "Galaxy S7" مورد استفاده قرار داده است. در این میان شرکت ژاپنی تولید کننده صفحه نمایش های گوشی آیفون، از تفاوت بی نظیر صفحه نمایش استفاده شده در آیفون بعدی خبر می دهد.
از چندی پیش شرکت های سازنده گوشی های هوشمند در فکر تزریق تکنولوژی تازه به محصولات خود بوده اند. یکی از این خلاقیت های مدرن در طراحی گوشی های هوشمند، تمرکز بر روی صفحه نمایش های قابل انعطاف بوده است که متاسفانه تا کنون هیچ شرکتی موفق به استفاده از این تکنولوژی نشده است.

شرکت ژاپنی تولید کننده تکنولوژی صفحه نمایش گوشی های هوشمند؛ این روزها به شدت تمرکز را بر روی طراحی و تولید صفحه نمایش قابل انعطاف گذاشته است. این شرکت در اخبار منتشر شده عنوان کرده است که تا کنون شرکت LG و Samsung اقدام به استفاده از این تکنولوژی کرده است که در انجام آن موفق نبوده اند، اکنون شرکت اپل به میدان آمده تا بهترین بهره را از آخرین تکنولوژی صفحه نمایش هوشمند برده باشد.
به گفته این شرکت طراح ژاپنی، نوامبر سال گذشته شرکت اپل طی پیشنهادی استفاده از صفحه نمایش خمیده را برای گوشی های سری بعد این شرکت را مطرح کرد. پس از طرح این پیشنهاد شرکت ژاپنی تکنولوژی طراحی این نوع صفحه نمایش را آغاز کرده است.
طبق اخبار منشر شده از این شرکت، این صفحه نمایش قابلیت چرخش و انعطاف در جهت و درجه خاص را داراست. با این وجود آغاز بکارگیری این تکنولوژی با نام اپل ثبت خواهد شد. لازم به ذکر است تکنولوژی صفحه نمایش قابل انعطاف در ادامه تکنولوژی صفحه نمایش های خمیده مشابه Galaxy S7 شکل گرفته است.

ارسال نظر