آیا مایکروسافت سرفیس رقیب گلکسی S8 خواهد بود؟

بالاخره اطلاعات در مورد گوشی مایکروسافت Surface  یک به یک از راه می رسند.

آیا مایکروسافت سرفیس رقیب گلکسی S8 خواهد بود؟

به گزارش کلیک ، سوال بزرگی که این جا مطرح می شود این است که آیا این گوشی تست هم شده است؟

شرکت الکترونیکی تایوانی Pegatron گفته است که آزمایش هایی بر روی گوشی تلفن سرفیس انجام شده است. به گزارش بلومبرگ، برای کسانی که با این شرکت نا آشنا هستند، باید بگوییم که Pegatron به اپل کمک می کند تا اجزای آیفون را در مخفیانه ترین روش های ممکن تولید کند.

به گفته یک منبع محلی، Pegatron تولید آزمایشی برای گوشی مایکروسافت سرفیس را آغاز کرده است. این گزارش را اظهارات ساتیا نادلا که در مورد کار بر روی یک دستگاه تلفن همراه که تمام دستگاه های سرفیس را به هم متصل می کند، تایید می نماید.

بنا بر گزارش، این آزمون شامل بیش از یک نوع از گوشی سرفیس بود، اما همه آن ها دارای پردازنده ۸۳۵ بودند. دو گزینه متفات رم وجود داشت، که یکی ۴ و دیگری ۶ گیگابایت ظرفیت داشتند. بر اساس گزارش فوربس، این دستگاه ها از Continuum پشتیبانی می کنند، که به آن ها این امکان را می دهد تا از طریق پورت HDMI و برنامه های باز بر روی دستگاه متصل شوند.

آیا مایکروسافت سرفیس رقیب گلکسی اس۸ خواهد یود؟

شایعه شده است که دو گوشی سامسونگ گلکسی اس۸ و شیائومی می۶ دارای پردازنده اسنپ دراگون ۸۳۵ خواهند بود. اما به خاطر اینکه این پردازنده از تکنولوژی ۱۰ نانومتری سامسونگ ساخته شده است، بسیاری فرض می کردند که گلکسی اس۸ تنها گوشی هوشمندی خواهد بود که در سال ۲۰۱۷ آن را دارد.
با این حال طرفداران سرفیس می توانند انتظار یک گوشی متفاوت در ظاهر و عملکرد را داشته باشند. چرا که مایکروسافت گفته است که این گوشی مجهز به یک صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی و دوربین اصلی ۲۰ مگاپیکسلی خواهد بود.

مایکروسافت سرفیس ممکن است به عنوان یک دستگاه نسبتا منحصر به فرد عرضه شود و ممکن است دارای ویژگی هایی باشد که هنوز توسط دیگر رهبران فعلی بازار عرضه نشده است.

تاریخ انتشار گوشی سرفیس به تاخیر افتاد؟

مایکروسافت هیچ گونه خبری را در مورد تاریخ عرضه این گوشی اعلام نکرده است و شایعات پیرامون آن را نیز تایید و رد نکرد. اما گزارش ها نشان می دهند که گوشی سرفیس احتمالا در سه ماهه انتهای سال ۲۰۱۷ عرضه می شود. با این که این زمان اعلام شده هم مورد تایید مایکروسافت نیست، اما آیا به نظر شما زمان مناسبی برای انتشار گوشی سرفیس است؟ فکر می کنید که بهترین زمان برای انجام این کار کی است؟

ارسال نظر