آیا باتری گوشی موتو E4 پلاس ۵۰۰۰ میلی آمپری خواهد بود؟

محصول جدید شرکت موتورولا با نام Moto E4 Plus به زودی معرفی خواهد شد؛ میان رده ای با باتری ۵ هزار میلی آمپری که یقینا آوازه آن در زمینه نگه داری شارژ به زودی به گوش همگان خواهد رسید. برای آشنایی بیشتر با این دستگاه با ما همراه باشید!

آیا باتری گوشی موتو E4 پلاس ۵۰۰۰ میلی آمپری خواهد بود؟

به گزارش کلیک ، تازه ترین محصول شرکت موتورولا در راه است. محصولی که از زمان انتشار اسناد FCC مربوط به آن، در حال شکل دهی اذهان عمومی برای رونمایی از یک تلفن همراه با عمر باتری درخور توجه است.

اگرچه صحبت از یک پرچمدار نیست؛ اما وجود باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری در کنار یک صفحه نمایش Full HD و سخت افزاری که در ادامه با آن آشنا خواهیم شد، نوید بخش یک عمر باتری محسوس و تا حدی چشمگیر است.

Moto E4 Plus صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی ۲٫۵D خواهد داشت که به معنی وجود خمیدگی کوچک و زیبایی در چهار طرف سطح صفحه است. پردازنده مدیاتک MT6737 با ۴ هسته ۱٫۳ گیگاهرتزی، پردازنده گرافیکی مالی T720 MP2، سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی به همراه پشتیبانی از حافظه خارجی تا سقف ۱۲۸ گیگابایت تشکیل دهنده قوای سخت افزاری Moto E4 Plus هستند. همچنین ۱۳ و ۵ مگاپیکسل از اعدادی هستند که به ترتیب به دوربین اصلی و سلفی آن می توان نسبت داد و البته توانایی جداسازی باتری دستگاه توسط کاربر از مهم ترین نکاتی است که در مورد باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری Moto E4 Plus باید ذکر شود.

اگرچه بیستم ژوئن روزی است که باید منتظر رونمایی رسمی از Moto E4 Plus با کد MT X1770 باشیم، با این حال برخی رندرها و تصاویر ساخته شده، شکل و شمایل احتمالی دستگاه را نشان می دهند که در ذیل قابل مشاهده اند.

ارسال نظر