تویوتا ماشین پرنده می‌سازد

تویوتا به تازگی پتنت بدنه یک ماشین هوایی را معرفی کرده است. اما آیا قرار است که تویوتا Sienna بعدی یک مینی ون پرنده باشد؟ احتمالاً نه. به هر حال همچنان به نظر می‌رسد که تویوتا ایده خودروهایی را در سر دارد که می‌توانند به پرواز در آیند.

تویوتا ماشین پرنده می‌سازد

به گزارش کلیک، ایده یک خودروی هوایی این است که بال‌های خودرو داخل بدنه باقی بمانند تا زمانی که خودرو آماده پرواز باشد. بنابراین دو طرف بدنه باید بتوانند باز شده و بال‌ها باید گسترده شوند. این مسئله امکان یک بدنه هواپیمایی شکل منعطف را جهت دستیابی به ایرودینامیک بهتر برای پرواز فراهم می‌کند.

بر اساس جایگاه پروانه در قسمت عقب طرح ارائه شده ،می‌توانیم انتظار داشته باشیم که تأمین نیروی این خودرو از طریق یک موتور که در عقب نصب شده است، و یا یک موتور الکتریکی که همچنین می‌تواند چرخ‌های عقب را به حرکت در آورد صورت می‌گیرد.

از آنجا که این ایده شسته‌رفته و البته هیجان انگیز است، به نظر می‌رسد که تویوتا مراقب است تا بی گدار به آب نزند. شرکت‌ها همواره بر روی ایده‌های جدید درخواست مجوز و پتنت می‌کنند که همه آن‌ها به تولید یک محصول واقعی بدل نمی‌شود. آن‌ها تنها می‌خواهند مطمئن شوند که کسی به جز خودشان این ایده را امتحان نکند، که این مسئله واقعاً ناراحت کننده است.

ارسال نظر