آیتونز تا پایان سال جاری میلادی وارد فروشگاه ویندوز نمی‌شود

رسانه کلیک - با وجودی که کمپانی اپل و مایکروسافت هر دو قول داده بودند نرم‌افزار پرطرفدار موزیک و اپلیکیشن آیتونز را تا پایان سال جاری میلادی به فروشگاه آنلاین محصولات مایکروسافت اضافه کنند، با نزدیک شدن به روزهای آخر سال 2017 به نظر می‌رسد امسال خبری از آیتونر در مایکروسافت استور نباشد.

آیتونز تا پایان سال جاری میلادی وارد فروشگاه ویندوز نمی‌شود

سخنگوی اپل در پاسخ به سایت ZDNet در این رابطه گفت: کمپانی اپل با همکاری مایکروسافت در تلاش است به زودی آیتونز را آماده دانلود از طریق فروشگاه مایکروسافت کند.

از آنجایی‌که کاربران ویندوز 10 باید اپلیکیشن‌های مورد نیاز خود را فقط از طریق مایکروسافت دانلود کنند، مادامی‌که آیتونز در فروشگاه مایکروسافت قرار نگیرد، امکان استفاده از آن از طریق دانلود از جاهای دیگر وجود ندارد. همین مسئله باعث شده است که مایکروسافت و اپل درصدد آماده کردن نسخه آیتونز برای مایکروسافت استور بربیایند.

اگرچه قرار بود این نسخه تا پایان 2017 آماده شود، اما در حالی‌ که مدت اندکی به پایان سال باقیمانده است، هنوز آیتونر فروشگاه مایکروسافت آماده نشده است.

سخنگوی اپل در مصاحبه اخیر خود با اعلام اینکه تغییری در برنامه اپل و مایکروسافت برای آماده‌سازی نسخه مایکروسافت آیتونز اتفاق نیفتاده اظهار داشت: این نسخه اگرچه با اندکی تأخیر اما به‌ زودی آماده قرار گرفتن در فروشگاه مایکروسافت می‌شود.

مایکروسافت اوایل سال 2017 در یکی از کنفرانس‌های خود، از همکاری با اپل برای قرار دادن نسخه آیتونز در فروشگاه مایکروسافت خبر داد. بر اساس صحبت‌هایی که در این کنفرانس انجام شد، به نظر می‌رسید این نسخه تا پایان 2017 آماده شود. اما در پیگیری‌های انجام شده از سوی ZDNet، اپل اعلام کرد علی‌رغم تلاش هر دو شرکت، آیتونز هنوز آماده بارگیری بر روی سایت مایکروسافت نیست و طرفداران این اپ باید مدت بیشتری منتظر بمانند.

اپل و مایکروسافت هنوز چیزی از زمان دقیق و تاریخ انتشار نسخه مایکروسافت آیتونز نگفته‌اند و فقط اعلام کرده‌اند که مهندسان هر دو شرکت مشغول کار بر روی این پروژه هستند و به‌ محض آماده شدن این نرم افزار، آن را در فروشگاه مایکروسافت قرار می‌دهند.

https://www.engadget.com/2017/12/15/itunes-for-windows-store-delayed/

ارسال نظر