سامسونگ گلکسی J3 Emerge جایگزین J3 2016 می شود

به گزارش کلیک، گوشی سامسونگ گلکسی J3 Emerge، جایگزین گوشی گلکسی J3 2016 خواهد شد، و به نظر می رسد کمی با مدل گلکسی J3 2017 متفاوت باشد. گفتنی است که انتظار می رود گوشی J3 2017 به زودی به طور رسمی رونمایی شود.

سامسونگ گلکسی J3 Emerge جایگزین J3 2016 می شود

به گزارش کلیک ، گوشی سامسونگ گلکسی J3 Emerge، جایگزین گوشی گلکسی J3 2016 خواهد شد، و به نظر می رسد کمی با مدل گلکسی J3 2017 متفاوت باشد. گفتنی است که انتظار می رود گوشی J3 2017 به زودی به طور رسمی رونمایی شود.

درست همانند مدل سال ۲۰۱۶، گوشی گلکسی J3 Emerge دارای یک صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل می باشد. با این حال، پیشرفت هایی را هم در بخش سخت افزاری به خود دیده است، مانند پردازنده هشت هسته ای کوالکام اسنپ دراگون ۴۳۰ و ۲ گیگابایت رم (به جای ۱٫۵ گیگابایت). از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به یک دوربین ۲ مگاپیکسلی در جلو، دوربین عقب ۵ مگاپیکسلی با فلش LED در عقب، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و یک باتری ۲۶۰۰ میلی آمپر ساعتی (این قسمت بدون تغییر نسبت به مدل قبلی می باشد) اشاره کرد. متاسفانه، سیستم عامل اعلام شده برای این گوشی اندروید ۶٫۰ است و معلوم نیست که به روز رسانی برای آن به اندروید ۷٫۰ نوقا منتشر شود.

بر اساس گزارش Venture Beat، ممکن است که گوشی سامسونگ گلکسی J3 Emerge با شروع ۶ ژانویه از طریق اپراتور اسپرینت در دسترس علاقه مندان باشد. مارک های پیش پرداخت اسپرینت، Boost Mobile و Virgin Mobile، هم این گوشی را خواهند فروخت. در حال حاضر هیچ قیمتی برای این گوشی اعلام نشده است، اما، همان طور که قبلا اشاره شد، این اسمارت فون قطعا یک گوشی مقرون به صرفه می باشد.

ارسال نظر