نوآوری جدید سوییچ کمپانی جگوار

سوییچ ماشین های مدرن و جدید اکثرا بزرگ و آزار دهنده هستند، از این جهت که نگهداریشان سخت است. هنگامی که آن ها را در جیب خود قرار می دهید، یک برآمدگی زشت و نامناسب در لباس ایجاد می کنند. اگر شما کاملا یک لباس فرم و یا رسمی به تن کرده باشید و سوار یک ماشین اسپرت شوید، به ندرت بعضی از مدل ها مکانی برای قرار دادن سوییچ داخل ماشین قرار داده اند. ولی جگوار با نوآوری خود همه را شگفت زده کرد.

نوآوری جدید سوییچ کمپانی جگوار

سوییچ (کلیدی) که به قسمتی از زندگی روزمره شما تبدیل می شود.

کلید و سوییچ جدید جگوار، ممکن است که راه حل نهایی و قطعی برای حل این مشکل نباشد، ولی مناسب برای کسانی است که زندگی ورزشی و پرجنب و جوشی دارند. مانند: دونده ها، دوچرخه سوارها، موج سوارها و ... . این نوع سوییچ یک پیشرفت و توسعه ی کوچک، مفید و کاربردی به حساب میاید.

اگر شما خواستار این سوییچ جدید و بی نظیر هستید، مدل F-Pace کمپانی جگوار به ارزش ۳۴ هزار یورو عرضه شده است تا خریداران علاوه بر برخورداری از سوییچ کاربردی از آپشن های دیگر و رانندگی بی نظیر این خودرو بهره مند شوند. اگر خریدار علاوه بر شرایط ذکر شده بخواهد که سوییچ او ضد آب باشد، باید ۸۷۸ یورو بیشتر برای این مدل اسپرت و جذاب جگوار بپردازد.

سوار بر موج تکنولوژی

کلید یا سوییچ جدید جگوار را روی مچ دستتان ببندید و هنگامی که به مقصد رسیدید، دسته سوییچ قدیمی و خسته کننده خود را داخل ماشین بگذارید و به عقب F-Pace بروید. سپس کلید را به حرف "J" از لوگوی جگوار پشت ماشین بزنید، به طور خودکار تمام ماشین قفل خواهد شد و کلید و دسته سوییچ های قدیمی داخل ماشین نیز غیر فعال می شود.

این سوییچ بسیار کاربردی و مفید است، زیرا هنگامی که از ماشین دور هستید و مشغول رسیدگی به امور خود، دیگر هیچ نگرانی وجود ندارد که "وای! شاید الان فردی قفل را باز کند و ماشین به سرقت برود."

در حال حاضر، این مدل سوییچ تنها برای F-Pace قابل دسترسی است و انتظار می رود که جگوار در آینده برای مدل های دیگر خود این سوییچ را هماهنگ سازی و تولید کند، حتی انتظار می رود که برند نزدیک و خواهر خود یعنی"Land Rover" را به این مدل سوییچ ها مجهز کند. کمپانی جگوار، در حال گسترش و پیشرفت بیشتر برای تولید فناوری و نمایان کردن مدل های پیشرفته تر و مقرون به صرفه تر ماشین ها و تکنولوژی های جدید خود است که در آینده شاهد آن ها خواهیم بود.

ارسال نظر