شارپ اولین گوشی ضدآب اندروید وان را معرفی کرد

شرکت ژاپنی شارپ گوشی هوشمند ضد آب خود را معرفی کرد.

شارپ اولین گوشی ضدآب اندروید وان را معرفی کرد

به گزارش کلیک، گوشی های هوشمند اندروید وان که دارای قیمتی مناسب و قابلیت های معمولی است با هدف عرضه در بازارهای نو ظهور ساخته شده اند و برای اولین بار در سال ۲۰۱۴ معرفی شدند. این هفته شرکت ژاپنی شارپ نیز برای اولین بار از یک گوشی جدید با اندروید وان پرده برداشت. این گوشی Sharp 507SH نام گذاری شده است.

اگر چه Sharp 507SH یک گوشی حرفه ای محسوب نمی شود، ولی دارای ویژگی ضد آب و ضد غبار بوده (با گواهینامه IP58) که در بین گوشی های اندروید وان بی نظیر است. این گوشی دارای یک صفحه نمایش ۵ اینچی با کیفیت ۷۲۰p است است. گوشی Sharp 507SH با مجهز بودن به پردازنده ۸ هسته ای اسنپ دراگون ۶۱۷، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی، ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی یک دستگاه قابل قبول است. این گوشی از یک باتری ۳۰۱۰ میلی آمپری بهره می برد که طبق ادعای شارپ قادر است با هر بار شارژ تا ۳ روز دوام بیاورد.

sharp-507SH-android-one

Sharp 507SH دارای اندروید خام مارشمالو ۶٫۰ است و حداقل تا ۱۸ ماه از پشتیبانی نرم افزاری برای به روز رسانی برخوردار خواهد بود. این گوشی در سه رنگ مشکی، سفید و فیروزه ای از اواخر ماه میلادی جاری توسط شرکت Y! Mobile در ژاپن عرضه می شود. از قیمت این گوشی به صورت رسمی حرفی زده نشده ولی انتظار می رود قیمتی حدود ۱۰۰ تا ۲۰۰ دلار داشته باشد. هنوز مشخص نیست این گوشی در بازار کشور های دیگر عرضه خواهد شد یا خیر.

ارسال نظر