تماشا کنید؛ کوچک‌ترین گوشی هوشمند اندروید جهان موسوم به Jelly

گوشی های هوشمند در ابعاد بزرگ در بازار به وفور پیدا می شوند و امروزه نیز نمی توان گوشی هوشمند در ابعاد کوچک پیدا کرد، در این میان و در بازار گوشی های هوشمند بزرگ، جلی کوچک ترین گوشی هوشمند جهان معرفی شده است.

تماشا کنید؛ کوچک‌ترین گوشی هوشمند اندروید جهان موسوم به Jelly

به گزارش کلیک ، گوشی های هوشمند با صفحه نمایش های بزرگ مورد علاقه سلیقه بازار است و بسیاری از برند ها نیز در این زمینه در حال حرکت هستند و گوشی های هوشمندی با صفحه نمایش های بزرگ ارائه می دهند. در میان جنگ بین کمپانی ها جلی ساختار شکنی کرده است و کوچک ترین گوشی هوشمند اندروید جهان لقب گرفته است. ایده ساخت جلی در کیک استارتر مطرح شده است و Derek Zoolander مدیر و ایده پرداز این پروژه است.

این گوشی هوشمند اندروید هیچ محدودیتی ندارد و کارایی مانند سایر گوشی های هوشمند دارد. صفحه نمایش این گوشی هوشمند ۲٫۵۴ اینچ است و دارای صفحه لمسی است و این گوشی هوشمند کوچک ۴G است. جلی از اندروید نوقا ۷ پشتیبانی می کند و با آپشن های زیادی عرضه شده است. جلی دارای ۱ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت رام است و یا کاربران می توانند این گوشی هوشمند را با ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت رام خریداری کنند. در جلوی این گوشی هوشمند دوربین ۲ مگاپیکسلی قرار دارد و در پشت این گوشی هوشمند نیز دوربین ۸ مگاپیکسلی قرار دارد. شما می توانید دو سیم کارت و میکرو SD در داخل این گوشی هوشمند قرار دهید و پردازنده این گوشی هوشمند نیز ۱٫۱ GHz quad-core است.

در کنار همه مزایای جلی، این گوشی هوشمند به راحتی در جیب شما جا می شود و هم چنین در جیب بسیار کوچک در شلوار های جین هم قرار می گیرد و دیگر نیازی نیست که کاربران نگران افتادن گوشی هوشمند از جیب خود باشند.

در واقع ایده اصلی و اولیه این گوشی هوشمند کوچک از فرهنگ های شانگهای و طراحان این خطه گرفته شده است. برای پیش فروش این گوشی هوشمند قیمت ۷۹ دلار در نظر گرفته شده است. این پروژه حدود یک ماه دیگر پایان می پذیرد و در جولای ۲۰۱۷ آماده عرضه به بازار است.

ارسال نظر