آرون سورکین : می خواستم نام فیلم استیو جابز را "یک چیز دیگر" بگذارم

آرون سورکین نویسنده فیلم نامه فیلم استیو جابز اظهاراتی در مورد شخصیت وی داشته است که گویا او را یک بازیگر تمام عیار می داند.

آرون سورکین : می خواستم نام فیلم استیو جابز را "یک چیز دیگر" بگذارم

به گزارش سایت کلیک، او می گوید: استیو جابز در درون خود یک حس تئاتری داشت. مثلا وقتی مراسمی از رونمایی یک محصول جدید اپل تمام میشد و او صحنه را ترک می کرد، ناگهان دوباره باز می گشت و با گفتن : "یک چیز دیگر..." طرفداران را خوشحال و جه وجد می آورد.

او اولین بار این عبارت را در سال 1998 و به خاطر پرده برداری از راز بازگشت دوباره خود به شرکت اپل استفاده کرد که آرون سورکین هم برای نوشتن فیلم نامه زندگی بنیان گذار کمپانی اپل از آن اقتباس نمود.

اگر چه این فیلم با عنوان "Steve Jobs" با موفقیت چندانی در باکس آفیس آمریکا و جهانی کسب نکرد، ولی تیم سازندگان فیلم از جمله مشاهیر و نامداران عرصه سینمای هالیوود هستند.

برنده جایزه اسکار آرون سورکین به همراه کارگردان برنده جایزه اسکار دنی بویل. تیم بازیگران هم شامل برنده جایزه اسکار کیت وینسلنت که بیشتر او را به خاطر بازی در فیلم تایتانیک به یاد دارید و همچنین نامزد دریافت جایزه اسکار مایکل فاسبندر که در نقش استیو جابز بازی کرده است و عمکرد و بازی خوب او در این فیلم از همین حالا او را یکی از مدعیان دریافت جایزه اسکار کرده است.

مایکل فاسبندر در نقش استیو جابز مایکل فاسبندر در نقش استیو جابز

برای کسانی که اهل تماشای تلویزیون هستند سورکین با سریال های The West Wing و The Newsroom شناخته شده است. فیلم اخیر هم به او این فرصت را داده است تا با تعدادی از همکاران خود که در دو پروژه اخیر سینمایی همکاری داشته است، مجددا کار کند. فیلم های Moneyball و The Social Network که برای نویسندگی فیلم نامه فیلم دوم مفتخر به دریافت جایزه اسکار، بفتا و گلدن گلاب شد. The Social Network ماجرای خلق شدن فیسبوک توسط زاکربرگ را روایت می کند.

"Steve Jobs" از 13 نوامبر در سینماهای آمریکا و انگلستان به نمایش در آمده است. هرچند ممکن است این فیلم با فروش خوبی مواجه نشده باشد ولی مطمئنا در فصل جوایز یکی از موفق ترین ها خواهد بود.

ارسال نظر