همین امروز به رویداد CTE بازی بتلفیلد ۱ ملحق شوید

رسانه کلیک - در حال حاضر، کاربران دو کنسول پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان نیز می توانند به رویداد Community Test Environment بازی بتلفیلد ۱ ملحق شوند.

همین امروز به رویداد CTE بازی بتلفیلد ۱ ملحق شوید

اگر یکی از طرفداران پر و پا قرص مجموعه بتلفیلد باشید، حتما با رویداد CTE یا همان Community Test Environment آشنا هستید چرا که در گذشته این رویداد برای عناوین بتلفیلد ۳ و بتلفیلد ۴ برگزار شده بود. در این رویداد، بازیکنان و خریداران نسخه پرمیوم پس بازی به صورت آزمایشی به نقشه هایی که در آینده به صورت رسمی و نهایی منتشر خواهند شد، دسترسی دارند. هدف اصلی الکترونیک آرتز از برگزاری این رویداد، آن است که بازی بازان و طرفداران بازخوردهای خود را برای سازندگان ارسال و در خصوص نقشه های آینده بازی اظهار نظر کنند. اگرچه در گذشته نیز شاهد برگزاری چنین رویدادی از سوی کمپانی های بلیزارد انترتیمنت و یوبی سافت برای بازی های بزرگی از جمله اور واچ و The Division بودیم.

با این اقدام، بدون شک برخی از ایده ها مورد تحسین و برخی دیگر مورد انتقاد بازیکنان و طرفداران قرار خواهند گرفت. حال این تیم سازنده بازی بتلفیلد ۱ است که به تمامی بازخوردها، پیشنهادات و انتقادات طرفداران گوش فرا می دهد و نسخه نهایی نقشه های آینده بازی را باب میل بازیکنان طراحی خواهد کرد. با این وجود، هرگز در نسخه نهایی نقشه های جدید شاهد بازخوردهای منفی از سوی کاربران نخواهیم بود.

در بهمن ماه سال گذشته، رویداد Community Test Environment عنوان بتلفیلد ۱ به صورت انحصاری برای پلتفرم رایانه شخصی برگزار شد. در این مدت، پی سی بازها و کاربران پرمیوم پس بازی به چندین نقشه جدید بازی دسترسی داشتند و با ارسال بازخوردهای شخصی خود، نظرات و ایده ها را به گوش استودیوی دایس رسانند. تا پیش از امروز، متاسفانه خبری از برگزاری این رویداد برای پلتفرم پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان نبود که چندی پیش شرکت الکترونیک آرتز رسما از کاربران دو کنسول مذکور برای عضویت در این رویداد، دعوت به عمل آورد.

بتلفیلد ۱

بنابراین، در صورتی که نسخه پرمیوم پس بازی بتلفیلد ۱ را خریداری کرده باشید، می توانید هم اکنون در کنسول پلی استیشن ۴ و یا ایکس باکس وان خود به رویداد Community Test Environment ملحق شوید. توجه داشته باشید برای عضویت در این رویداد و دسترسی به سرورهای CTE، باید از قبل ثبت نام کنید. جهت ثبت نام در این رویداد، ابتدا نرم افزار موبایل The Battlefield Companion را از فروشگاه های اپ استور، گوگل پلی و یا ویندوز فون استور دریافت و به بخش رویداد مذکور مراجعه کنید.

درصورتی که به نرم افزار بازی بتلفیلد ۱ دسترسی ندارید، می توانید از داخل بازی نسبت به ثبت نام در این رویداد اقدام کنید. بدین منظور، در منوی اصلی بازی به بخش More و Community Test Environment مراجعه کرده و درخواست عضویت خود را ثبت نمایید. گفتنی است ارسال درخواست به منزله دسترسی حتمی به این سرورها نیست چرا که تمامی درخواست ها از سوی استودیوی دایس تایید نمی شود بلکه کدهای عضویت به صورت تصادفی به پست الکترونیک درخواست کنندگان ارسال خواهد شد. حال اگر شانس با شما باشد، رمز ورود به سرورهای CTE به ایمیل شما ارسال خواهند شد که وارد کردن آن، می توانید در نقشه های آزمایشی بازی بتلفیلد ۱ به مبارزه با دشمنان و دوستان خود بپردازید.

استودیوی دایس و شرکت الکترونیک آرتز مدعی است که رویداد Community Test Environment بازی Battlefield 1 نسبت به رویدادهای قبلی این مجموعه متفاوت بوده چرا که بیشتر از همیشه بر روی جزئیات و وسعت نقشه ها کار شده است. یکی از نقشه های مهیجی که در طی رویداد CTE در دسترس کاربران و بازیکنان قرار می گیرد، Lupkow Pass نام دارد. در این نقشه بازیکنان در محیط های برفی با استفاده از سلاح های گرم و سرد جدید که مختص ارتش روسیه است، با دشمنان مبارزه خواهند کرد. از دیگر نقشه های این رویداد می توان به Albion و Brusilov اشاره کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص رویداد Community Test Environment بازی بتلفیلد ۱، بر روی این نوشته کلیک کنید.

بتلفیلد ۱

همچنین پیش از انتشار بسته الحاقی In the Name of the Tsar، بازیکنان در رویداد CTE به سلاح های جدیدی از جمله Fedorov Avtomat، General Liu Rifle، Double Barrel Shotgun، MG14 Parabellum و... دسترسی دارند. ناگفته نماند این بسته الحاقی دومین دی ال سی بازی بتلفیلد ۱ به شمار می رود، در ماه سپتامبر سال میلادی جاری (شهریور - مهر ۹۶) برای تمامی پلتفرم ها منتشر خواهد شد. هنوز تاریخ عرضه دقیق این بسته گسترش دهنده مشخص نشده است.

در مجموع، عنوان بتلفیلد ۱ دارای ۴ بسته الحاقی است که طبق نوشته های فوق، دومین دی ال سی آن در ماه سپتامبر عرضه خواهد شد. سومین DLC بازی با نام Turning Tides شناخته می شود که بازیکنان در به منطقه Zeerburge و سواحل خونین Gallipoli به کمک وسایل نقلیه جدید دریایی از جمله ایرشپ به نبردهای دریایی خواهند پرداخت. آخرین بسته الحاقی نیز Apocalypse نام دارد که صحنات دردناک و غم انگیز جنگ جهانی اول را به تصویر می کشد. بنا به گفته استودیوی دایس، پس از عرضه دی ال سی In the Name of the Tsar، نقشه های جدیدی به رویداد CTE اضافه خواهد شد.

شایان به ذکر است بازی پرطرفدار و محبوب بتلفیلد ۱ در تاریخ ۲۱ اکتبر سال میلادی ۲۰۱۶ مصادف با ۳۰ مهر سال ۱۳۹۵ برای کنسول های پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و رایانه های شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز منتشر شد. در حال حاضر، نسخه استاندارد این بازی با قیمت ۵۹٫۹۹ دلار در فروشگاه های معتبر از جمله اوریجین، پلی استیشن نتورک و ایکس باکس لایو به فروش می رسد. بهتر است بدانید سازندگان برای گسترش محتویات این عنوان، بسته های الحاقی گوناگونی را عرضه خواهند کرد که نقشه، حالت های مختلف مبارزه، سلاح، ارتش، تجهیزات جنگی جدید و... را به بازی اضافه می کند. جهت دسترسی به تمامی این بسته های الحاقی، می توانید نسخه پرمیوم پس را با پرداخت هزینه ۴۹٫۹۹ دلار خریداری و یا به صورت جداگانه دی ال سی مورد نظر را تهیه کنید.

ارسال نظر