اطلاعات جدید از اولین بسته الحاقی بازی Just Cause 3

استودیوی Avalanche به مناسبت سال میلادی جدید برای پشتیبانی از بازی محبوب خود یعنی بازی Just Cause 3، قصد دارد بروز رسانی جدیدی به نام Sky Fortress را برای این عنوان منتشر کند. به تازگی این استودیو، اطلاعات جدیدی از این بروز رسانی منتشر کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

اطلاعات جدید از اولین بسته الحاقی بازی Just Cause 3

به تازگی این استودیو، اطلاعات جدیدی از این بروز رسانی منتشر کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

مدتی پیش یکی از کارکنان استودیوی Avalanche در صفحه رسمی شبکه استیم بازی Just Cause 3، اطلاعات بسیار کم اما جدیدی در خصوص بروز رسانی (بسته الحاقی) Sky Fortress را منتشر کرد. این بروز رسانی مانند بیشتر بروز رسانی ها شامل: ماموریت ها، ویژگی ها و قابلیت ها و همچنین سورپرایزهایی می باشد که بزودی در اختیار گیمرها و طرفداران این بازی قرار خواهد گرفت.

در صفحه رسمی شبکه استیم بازی Just Cause 3 نوشته شد:

بسته الحاقی Sky Fortress ویژگی ها، ماموریت ها و سورپرایز هایی به همراه خواهد داشت.

استودیوی Avalanche در ادامه گفت:

ما در حال حاضر بر روی این بسته الحاقی تست و آزمایش می کنیم. ما بزودی خبرهای زیاد و جدیدی از این بروز رسانی را منتشر خواهیم کرد. شما طرفداران و کاربران می توانید به این صفحه سر بزنید و از این خبرها و اطلاعات با خبر شوید.

همان طور که اطلاع دارید، بسته الحاقی Sky Fortress اولین بسته از 3 بسته ای است که قرار است توسط استودیوی Avalanche برای بازی Just Cause 3 منتشر شود. بنا به اطلاعات منتشر شده، این 3 بسته در expansion pass به نام Air, Land, and Sea (هوا، زمین و دریا) در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. متاسفانه در خصوص 2 بسته دیگر هیچ اطلاعاتی منتشر نشده و هنوز نام 2 بسته دیگر مشخص نیست.

استودیوی آوالانچ مدتی پیش تایید کرد که بسته اسلحه ها و ماشین های بازی Just Cause 3 که تاکنون فقط برای کاربرانی که این بازی را پیش خرید کرده بودند، قرار داشت، هم اکنون برای همه کاربران و گیمرها قرار گرفته است و گیمرها می توانند هر کدام از بسته های ماشین های مجهز به سلاح و اسلحه های انفجاری را با قیمت 4 دلار از شبکه های بزرگ استیم، پلی استیشن نتورک و ایکس باکس لایو خریداری کنند و از این دو بسته لذت ببرند.

متاسفانه کاربران بازی Just Cause 3 مدتی پیش برخی باگ ها و مشکلات این بازی را به استودیوی سازنده گزارش دادند. در پایان، استودیوی Avalanche در رابطه با باگ ها و مشکلات این بازی و همچنین عملکرد آن اعلام کرد:

تیم ما بروز رسانی های بازی Just Cause 3 را به محض آماده شدن منتشر خواهند کرد. لازم است بدانید که بروز رسانی جدید این بازی در ماه جاری میلادی برای هر سه پلتفرم منتشر خواهد شد. ما سخت می کوشیم تا همه مشکلات و باگ هایی که به ما گزارش می شوند را برطرف و عملکرد بازی را نسبت به گذشته بهتر کنیم.

در انتها شایان به ذکر است که بازی Just Cause 3 در تاریخ 1 دسامبر سال 2015 مصادف با 10 آذر ماه سال 1394 به صورت رسمی توسط کمپانی Square Enix برای کنسول های نسل هشتم کمپانی مایکروسافت و سونی (Xbox One و PlayStation 4) و همچنین کامپیوترهای شخصی مبتی بر سیستم عامل ویندوز منتشر شد. این عنوان نتوانست تمامی انتظارات گیمرها و منتقدان را برآورده کند به طوری که شبکه استیم نمره 6 از 10 را به این بازی داد. به همین خاطر بازی Just Cause 3 فروش خوبی را تجربه نکرد و هرگز نتوانست با بازی هایی همچون Call Of Duty Black Ops 3، Fallout 4 و star wars battlefront رقابت کند و این بازی نتوانست در جدول پرفروش ترین بازی های هفتگی کشور بریتانیا صدرنشین شود.

دیدگاه شما درباره بسته الحاقی Sky Fortress چیست؟ آیا شما این بسته الحاقی را دریافت خواهید کرد؟ نظرات و دیدگاه های خودتان را با دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

منبع: وب سایت Gamespot

ارسال نظر