وعده وزیر ارتباطات به دانش آموزان کهنوجی که بتوانند در کنکور سراسری دورقمی شوند

رسانه کلیک - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: به هر یک از دانش آموزان کهنوجی که رتبه زیر 100 در کنکور بیاورند، 10 میلیون تومان پاداش پرداخت می‌کنم.

وعده وزیر ارتباطات به دانش آموزان کهنوجی که بتوانند در کنکور سراسری دورقمی شوند

به گزارش کلیک به نقل از تسنیم؛ محمدجواد آذری‌ جهرمی صبح امروز و در سفر به شهرستان کهنوج در نشست با نخبگان این شهرستان اظهار‌ داشت: امروز در کشور با مشکلاتی مواجه هستیم که نباید این مشکلات را انکار کنیم.

وی با یبان اینکه باید سعی کنیم در جهت برطرف کردن مشکلات منطقه و کشورمان گام برداریم، عنوان کرد: امروز مقام معظم رهبری یک عزت و قدرت بزرگی در کشور است که باید قدردان آن باشیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه پشتوانه مردمی در نظام جمهوری اسلامی یک قدرت و یک عزت است، ادامه داد: قدرت نظامی در جامعه بی‌ تاثیر نیست اما آنچه مهم است قدرت مسائل ایدئولوژی ما است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان به‌ دنبال جدا کردن مردم از بدنه کشور با جنگ، تحریم و غیره هستند تصریح کرد: نباید چنین اجازه‌ ای به دشمنان بدهیم و آنچه در حل مشکلات مهم و تاثیر گذار است داشتن امید است و عده‌ ای به‌ دنبال این هستند تا با سیاه‌ نمایی این امید را از بین ببرند.

آذری‌ جهرمی با بیان اینکه نمایندگان استان کرمان دنبال توسعه زیرساخت‌ های منطقه هستند، افزود: طی سال های گذشته تمام شهرهای استان کرمان به نسل سوم و چهارم ارتباطات وصل شدند.

وی با اشاره به اینکه اتفاقاتی در زلزله‌ های اخیر در استان کرمان افتاد، تصریح کرد: قرار شد کلیه مشکلات زیرساختی ارتباطات استان برطرف شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان کرد: حدود هزار و 400 روستا ارتباطاتش برقرار شد که شامل 60 درصد روستاها می شود.

آذری جهرمی با بیان اینکه 100 میلیون تومان در اختیار رییس آموزش و پرورش می‌ گذاریم تا برای دانش‌ آموزان هزینه کنند، یادآور شد: به هر یک از دانش آموزان کهنوجی که رتبه زیر 100 بیاوردند 10 میلیون تومان پاداش پرداخت می‌کنم.

ارسال نظر