بازی جدید آقای Ken Levine یک عنوان جهان باز خواهد بود

اخیرا در فضای مجازی خبرهای زیادی در رابطه با استودیوی تازه ساخت Ken Levine در فضای مجازی به گوش می رسد. آقای Ken Levine خالق مجموعه خارق العاده Bioshock می باشد که توانسته با ساخت این عنوان، به موفقیت های بزرگی دست یابد.

بازی جدید آقای Ken Levine یک عنوان جهان باز خواهد بود

به گزارش کلیک،به تازگی طبق آگهی استخدام منتشر شده توسط استودیوی جدید Ken Levine، گویا بازی بعدی این استودیو، یک بازی جهان باز اول شخص خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

ساخت بازی جهان باز و اول شخص توسط آقای Ken Levine کار عجیبی نیست! ایشان قبلا درمورد بازی بعدی خود به صورت رسمی اعلام کرده بود که این بازی یک روایت خطی نخواهد داشت و بازی بسیار گسترده و بزرگی خواهد بود. طبق پیش بینی هایی که برخی از منتقدان تا به امروز انجام داده اند، احتمالا این بازی جدید یک بازی جهان باز اول شخص و از نظر داستانی نیز تخیلی خواهد بود.

اگر آگهی استخدام را به طور دقیق تحلیل و مشاهده کنیم، درمیابیم که استودیوی تازه ساخت آقای Ken Levine به یک طراح گیم پلی بازی نیاز دارد. این طراح باید در ساخت بازی های جهان باز و نیمه باز تجربه کاری داشته و در این زمینه قبلا فعالیت کرده باشد. لازم به ذکر است که در این آگهی استخدام، از بازی Middle-earth: Shadow of Mordor و بازی Borderlands به عنوان بازی های نیمه جهان باز نام برده شده است.

طبق تمامی شایعات و خبرهای منتشر شده درباره این بازی جدید، گویا عنوان تازه ساخت آقای Ken Levine برای کامپیوترهای شخصی منتشر خواهد شد و برای ساخت این بازی از موتور قدرتمند Unreal Engine 4 استفاده می شود.

همچنین شما کاربران رسانه بزرگ کلیک می توانید متن آگهی استخدام و شرایط کامل این استخدام را در وبسایت رسمی کمپانی Irrational Games مراجعه کنید. برای مراجعه می توانید اینجا کلیک کنید.

اولین نسخه سری بازی BioShock، توسط کمپانی 2K Games و استودیوی Irrational Games در 21 آگوست سال 2007 برای کامیپوترهای شخصی منتشر شد و توانست نظر بسیاری از گیمرها را به خود جلب کند. موفقیت این بازی فقط به فروش بالای آن ختم نمی شود و در سال 2007 توانست VGX Award for Game of the Year را از آن خود کند. بخاطر خالق خلاق این سری یعنی آقای Ken Levine، احتمال می رود که این بازی جدید نیز بتواند موفقیت های بزرگی را کسب کند.

دیدگاه شما در خصوص این خبر چیست؟ نظر شما درباره بازی جدید آقای Ken Levine چیست؟ سبک این عنوان چه خواهد بود؟ حتما دیدگاه های خودتان را با ما در میان بگذارید.

ارسال نظر