پلیس برای کودک یازده ساله ایکس باکس خرید

یک پسر یازده ساله هنگامی که همراه با مادرش در یک کلیسا در شهر ممفیس بودند خانه شان مورد سرقت قرار گرفت و ایکس باکس این پسر ربوده شد.

پلیس برای کودک یازده ساله ایکس باکس خرید

مادرش توانایی خرید یک ایکس باکس جدید را نداشت و پلیس خرید یک باکس جدید برای این نوجوان را بر عهده گرفت.

به گزارش کلیک،در روز یکشنبه یک پسر نوجوان یازده ساله به نام تانتریون کمپل همراه با مادرش به کلیسا رفت.همزمان با آن پلیس ممفیس اعلام کرد که سارقین وارد خانه ی آن ها شدند و آن جا را مورد سرقت خود قرار دادند.یکی از اداره های پلیس در شهر ممفیس در صفحه ی فیس بوک خود نوشت: دزد یا دزدان وارد خانه شدند و تعدادی از وسایل شخصی مادر این پسر را به علاوه ی دستگاه ایکس باکس نوجوان و هر چه بازی داشت را دزدیدند.تعدادی نتیجه گیری دیگر نیز شد که ناراحت کننده بود. به هر حال وقتی که مامورین پلیس به خانه ی مذکور رسیدند فهمیدند که دستگاه ایکس باکس هنگام خروج سارقین از خانه از دست آن ها به زمین افتاده و ازبین رفته است.

تانتریون به مامورین پلیس گفته بود که دیگر نمی تواند از سانتا مادرش تقاضا کند که یک ایکس باکس دیگر برای او بخرد زیرا ادعا داشت که چندین کار را با ساعت کاری زیاد انجام می دهد و همه ی این پول ها را برای خرج روزمره و پرداخت قبوض مصرف می کند.در این جا یک انسانیت محض روی داد.مامور پلیس برای خرید یک ایکس باکس و سه بازی جدید به مغازه بازی فروشی رفت.زمانی که فروشنده از موضوع مطلع شد یک کنترل کننده ایکس باکس اضافه نیز به او داد.

پس از این مامور پلیس به خانه ی پسر بازگشت و ایکس باکس جدید را به او داد ولی پسر از گرفتن ایکس باکس جدید امتناع کرد وگفت:ایکس باکس من از این قدیمی تر بود.

مامورین پلیس وقتی ایکس باکس جدید را برای پسر خریدند به او گفتند ما سعی کردیم تعدادی بازی مناسب سنت را برایت تهیه کنیم.

بدین ترتیب ، مامور جری گریو و آنتونیو مارتین و آنتان کوپر و جاستین برلند از جمله کسانی بودند که یک حرکت فوق العاده انسانی و تحسین بر انگیز را نشان دادند.

آنتونیو مارتین به خبرنگار شبکه ی wmc tv گفت:" سعی کنیم در چنین مواقعی در حد توان مقداری از استرس ها و مشکلات هم نوع و خانواده هایمان بکاهیم درست مثل کارهایی که در روز کریس مس انجام می دهیم. چنین کا رهایی سرشار از احساسات وصف نا شدنی هستند."

با این حال ، وقتی سارق دست گیر شد اداره ی پلیس شهر ممفیس فورا برای توضیح و دفاعیه وارد عمل نشد.

این مامورین ثابت کردند که همکاری و هم دردی در جامعه آن هم در روز کریس مس می تواند به اشکال مختلف انجام بگیرد. هر آنچه که در این حادثه رخ داد منجر به خوش حال کردن یک پسر بچه فقط با خریدن یک دستگاه ایکس باکس شد.

منبع : cnet.com

ارسال نظر