Kingston پرظرفیت ترین حافظه فلش دنیا را عرضه کرد

DataTraveler Ultimate GT با ظرفیت باورنکردنی، بزرگترین حافظه فلش حال حاضر در جهان محسوب می شود.

Kingston پرظرفیت ترین حافظه فلش دنیا را عرضه کرد

به گزارش کلیک ، علاوه بر وجود هارد دیسک ها و حافظه های SSD گاهی اوقات شما نیاز دارید تا حافظه ای را که به طور خارق العاده ای دارای ظرفیت بالایی است با خود به آسانی حمل کنید.

اگر چنین تصمیمی دارید به شما پیشناد می کنیم تا به دنیای DataTraveler Ultimate GT که محصول شرکت Kingston است وارد شوید. حافظه فلشی که در حال حاضر بیشتر ظرفیت را در میان سایر رقبای خود دارد. این حافظه فلش هم در اندازه ۱ ترابایتی و هم در اندازه حیرت انگیز ۲ ترابایتی موجود است. در واقع این خبر بسیار خوشایندی است که یک حافظه فلش DataTraveler Ultimate GT که به اندازه یک تکه چوب کوچک است، ظرفیت شگفت انگیز آن حتی می تواند از کل هارد دیسک یک لپ تاپ شما نیز بیشتر باشد.

واضح است که حافظه ای با چنین ظرفیت عظیمی با یک بدنه پلاستیکی طراحی نخواهد شد و به جای آن از آلیاژ زیک به منظور افزایش طول عمر آن استفاده می گردد. متاسفانه (یا شاید هم خوشبختانه، بسته به دیدگاه شما) DataTraveler Ultimate GT به جای استفاده از USB-C از یک آداپتور USB 3.1 بهره می برد. بنابراین نیاز است تا برای استفاده از آن یک دانگل برای خود فراهم کنید.

نوع دیگر DataTraveler Ultimate GT که از USB 3.0 استفاده می کند نیز در فوریه ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد. البته قیمت این حافظه های فلش هنوز اعلام نشده است. اما می توان حدس زد که پرظرفیت ترین حافظه های فلش دنیا طبیعتا باید بالاترین قیمت را در میان تمام حافظه های فلش داشته باشند.

ارسال نظر