کمپانی Kodak بعد از مدت ها یک دوربین 8 میلیمتری معرفی کرد

شرکت کداک با تلفیق نسل جدید و قدیم دوربین ها، یک دوربین جدید سوپر8 معرفی کرده و امیدوار است که مورد توجه علاقه مندان قرار گیرد.

کمپانی Kodak بعد از مدت ها یک دوربین 8 میلیمتری معرفی کرد

به گزارش کلیک، اکنون حدود 50 سال از زمانی که کداک اقدام به ساخت فیلم های سوپر8 کرد، می گذرد. امروز آن ها با یک ابتکار عمل در زمینه دوربین های سوپر8 اقدام به تولید نسل جدیدی از این دوربین کرده اند تا نسل جدید فیلم سازان با احتیاجات یک کارگردان واقعی آشنا شوند. در واقع این محصول برای افرادی است که نگاه دیگری به صنعت فیلمسازی و هنر دارند.

کداک طی مراسمی در لاس وگاس و درنمایشگاه بین المللی سی ای اس 2016، با طرح احیای دوربین های گذشته خود، از یک نمونه اولیه از دوربین سوپر8 جدید خود پرده برداری کرد. این محصول به صورت ترکیبی از ویژگی های دوربین های سوپر8 و دوربین های دیجیتالی امروزی تولید شده است. البته اگر شما به دنبال یک دوربین با کیفیت ضبط 4K هستید، دوربن جدید کداک هیچ یک از نیازهای شما را برطرف نمی کند چرا که راه را اشتباه آمده اید. رزولوشن در دوربین های سوپر8 بسیار تحت تاثیر لنز و دیافراگم مورد استفاده هنگام کار است.

فیلم های جدید مورد استفاده در این دوربین دارای Grain بسیار عالی است و نتیجه مطلوبی را به کاربران عرضه می دارد. Noise بسیار کم از ویژگی های این محصول به شمار می رود.

برای طراحی این دوربین، فیلمسازان برجسته بسیاری به کمپانی کداک مشاوره و رهنمود داده اند در عین حال که سعی کرده اند گذشته کداک در عرصه تولید دوربین را نادیده نگیرند.

در همین زمینه کداک از نیروهای متخصص جدید بهره جسته و نتیجه کار تا بدین لحظه ارائه نسل جدیدی از دوربین های تصویربرداری برای نسل بعدی خالقان صحنه است

دوربین سوپر8 جدید کداک با مانت لنز ثابت 6 میلیمتری عرضه می شود که حداقل دیافراگم آن برروی 1.2 قرار می گیرد و این خود یک شاهکار است. قابلیت ضبط تصاویر در فریم ریت های 9، 12، 18، 24 و 25 فریم بر ثانیه با امکان همگام سازی کریستال از ویژگی های این دوربین است. باتری این دوربین بسیار شگفت انگیز بوده و مدت زمان زیادی را طاقت می آورد. همچنین به یک نمایشگر 3.5 اینچی مجهز شده است.

در زمینه طراحی شکل ظاهری نیز کداک سعی کرده تا حد امکان شکل آن را به دوربین های قدیمی سوپر 8 نزدیک نگاه دارد. در تولید آن از چرم درجه یک استفاده شده است که حس لوکس بودن را برای کاربران تداعی می کند.

ارسال نظر