کوجیما کونامی را ترک کرد

نام استاد هیدیو کوجیما برای بسیاری از گیمرها نامی آشناست! استاد هیدیو کوجیما در کمپانی کونامی مدت هاست که فعالیت می کند و با عرضه نسخه های جدید از سری محبوب Metal Gear خاطرات بسیاری از گیمرها زنده می کند.ایشان خالق فرانچایز متال گیر بود.

کوجیما کونامی را ترک کرد

به گزارش کلیک ، به تازگی خبرهای زیادی در خصوص اینکه هیدیو کوجیما استودیوی کونامی را ترک کرده است، به گوش می رسد. خوشبختانه یا متاسفانه این خبر روز گذشته توسط خود ایشان در شبکه اجتماعی توییتر تایید شد. البته طرفداران هیدیو کوجیما نگران نباشند چرا که ایشان به تازگی استودیوی جدیدی را به صورت مستقل برای خود تاسیس کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

هیدیو کوجیما پس از ترک کمپانی کونامی، استودیوی جدیدی را با نام Kojima Productions تاسیس کرد. پس از تاسیس این استودیوی، کمپانی بزرگ سونی نیز با هیدیو کوجیما وارد همکاری شد و از این پس کمپانی کوجیما پروداکشن و سونی با یکدیگر همکاری خواهند کرد. طبق گفته های هیدیو کوجیما، اولین پروژه این استودیو، ساخت بازی خلاقانه ای و انحصاری کنسول پلی استیشن 4 خواهد بود.

البته بنا به خبرهای منتشر شده، استاد هیدیو کوجیما به تنهایی کمپانی کونامی را ترک نکرده و برخی از همکاران و کارکنان استودیوی کونامی نیز با کوجیما همکاری کرده اند و به کار خود در کمپانی کونامی پایان دادند.

پس از ترک کونامی و تاسیس این استودیوی توسط هیدیو کوجیما، ایشان از لوگوی این استودیو نیز رونمایی کرد. در زیر میتوانید لوگوی استودیوی کوجیما پروداکشنز را مشاهده کنید.

kjp

استاد کوجیما پس از ترک کمپانی کونامی در صفحه شخصی شبکه اجتماعی توییتر خود این چنین نوشت:

"امروز 15 دسامبر سال 2015 است و امروز همکاری من با کمپانی کونامی به پایان رسید. امروز برای من یک پایان محسوب نمی شود و بلکه یک آغازی جدید! من باور دارم که تا وقتی زنده ام، به تولید بازی های ویدیویی خلاقانه ادامه خواهم داد."

همچنین ایشان در ادامه صحبت های خود در توییتر گفت:

"استودیوی جدید کوجیما پروداکشنز تمام تلاش خود را خواهد کرد تا محصولاتی را تولید کند که نوآوری ها و خلاقیت های زیادی داشته باشند و این به نفع تمامی گیمرهای جهان است."

شایان ذکر است که کمپانی Kojima Productions هم اکنون از برنامه نویسان و بازی سازان دعوت به عمل می آورد و در وبسایت خود اعلام کرده است که با بازی سازان همکاری می کند. برای مراجعه به صفحه استخدام این استودیو اینجا کنید.

در پایان صحبت ها، هیدیو کوجیما به صورت رسمی اعلام کرد که استودیوی Kojima Productions با کمپانی سونی همکاری می کند و اولین پروژه و بازی این استودیو، یک بازی انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 خواهد بود. البته کلمه همکاری را اشتباه نگیرید! این استودیوی تازه ساخت با کمپانی سونی فقط همکاری می کند و زیر مجموعه کمپانی سونی محسوب نمی شود و یک استودیوی کاملا مستقل است.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در خصوص ترک کمپانی کونامی و تاسیس استودیوی کوجیما پروداکشنز چیست؟ آینده نسخه های بعدی فرانچایز محبوب Metal Gear پس از ترک کمپانی کونامی چه خواهد شد؟ تمامی دیدگاه ها و نظرات خودتان را در همین پست اعلام کنید.

منبع: وبسایت IGN

ارسال نظر