مفهوم لوگوی استودیوی Kojima Productions چیست؟

در خبرهای قبلی خدمت شما کاربران رسانه کلیک عرض کردیم که استاد هیدیو کوجیما به صورت رسمی کمپانی کونامی را ترک کرد و به همراه برخی از همکاران خود استودیو جدیدی را با نام Kojima Productions احداث کردند.

مفهوم لوگوی استودیوی Kojima Productions چیست؟

به گزارش کلیک ، کمپانی سونی از این فرصت استفاده کرد و به سرعت با هیدیو کوجیما همکاری کرد. خوشبختانه تمامی این خبرها به صورت رسمی توسط هیدیو کوجیما و مدیر شرکت سونی تایید شدند. پس از تاسیس استودیوی کوجیما پروداکشنز، استاد هیدیو کوجیما از لوگوی استودیوی مستقل خود رونمایی کرد. یک لوگوی حرفه ای بدون شک معنی خاصی دارد! البته پی بردن به معنی این لوگو کار راحتی نیست. اگر شما هم به لوگوی این استودیو نگاه کرده باشید، شاید این لوگو برای شما کمی عجیب و بی معنی به نظر می رسد اما واقعیت به این شکل نیست! برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

استاد هیدیو کوجیما در صفحه رسمی شبکه اجتماعی توییتر خود در طی توییت منتشر شده، درباره لوگوی استودیوی Kojima Productions صحبت هایی کرده است. وی در این توییت به ترتیب اعلام کرد:

یک از دو: "این لوگوی رسمی استودیوی کوجیما پروداکشنز است. این لوگو شبیه شوالیه های قرون وسطی و همچنین شبیه لباس فضا نوردی است."

دو از دو: "هدف استودیوی کوجیما پروداکشنز نیز در این لوگو به نمایش گذاشته شده است. رسیدن به هدف با استفاده از تکنولوژی ها و فناوری های جدید کار استودیوی کوجیما پروداکشنز خواهد بود."

اگر لوگوی جدید استودیوی کوجیما پروداکشنز را مشاهده نکرده اید، می توانید در زیر این لوگوی معنی دار و جالب را مشاهده کنید.

https://static2.click.ir/servev2/MWM0YwXArKBp/5Uwvb7W7Zm0,/file.jpg

استاد کوجیما پس از صحبت های خود درباره معنی و مفهوم لوگو استودیو کوجیما پروداکشنز، طراح این لوگو را نیز اعلام کرد. ایشان به صورت رسمی اعلام کرد که این لوگوی جدید توسط Yoji Shinkawa، طراح شخصیت ها و کاراکترها و همچنین محیط فرانچایز محبوب و دوست داشتنی Metal Gear Solid طراحی شده است.

در پایان دیدگاه شما در خصوص لوگوی جدید استودیوی Kojima Productions چیست؟ منظور از شوالیه های قرون وسطی و لباس فضانوردی چیست؟ آیا شاهد عناوینی در این موضوع خواهیم بود؟ تمامی دیدگاه و نظرات خودتان را با دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

منبع: dualshockers

ارسال نظر