فروشگاه Kojima Productions افتتاح شد

اگر اخبار چند روز گذشته دنیای گیم را دنبال کرده باشید، بدون شک اطلاع دارید که استاد هیدیو کوجیما هفته گذشته کمپانی کونامی را ترک کرد. ایشان پس از ترک کونامی استودیوی جدید خود را با نام کوجیما پروداکشنز به صورت رسمی تاسیس کرد.

فروشگاه Kojima Productions افتتاح شد

به گزارش کلیک ، از آن پس خبرهایی مبنی بر همکاری استودیوی جدید کوجیما با کمپانی سونی در فضای مجازی منتشر شد که سرانجام سونی این خبر را به صورت رسمی تایید کرد. همچنین از لوگوی استودیوی کوجیما پروداکشنز رونمایی شد و مشخص شد که اولین پروژه کوجیما پرودانکشنز به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن منتشر خواهد شد. (تمامی خبرها را می توانید به صورت کامل در رسانه کلیک دنبال کنید) به تازگی هیدیو کوجیما فروشگاه رسمی استودیوی کوجیما پروداکشنز را افتتاح کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

هیدیو کوجیما به تازگی از فروشگاه رسمی استودیوی کوجیما پروداکشنز رونمایی کرد. ایشان برای کسب کمک های مالی برای تاسیس استودیوی مستقل خود، تصمیم گرفت تا فروشگاه رسمی استودیو Kojima Productions را افتتاح کند.

اگر شما یکی از طرفداران استاد هیدیو کوجیما هستید و قصد حمایت از استودیوی کوجیما پروداکشنز را دارید می توانید به فروشگاه رسمی این استودیو مراجعه کنید و با پیش خرید محصولات از این استودیوی تازه ساخت حمایت کنید. محتویات بسته قابل خرید به شکل زیر است.

  • تی شرت با طرح لوگوی استودیوی کوجیما پروداکشنز (در سایزهای کوچک، متوسط، بزرگ، خیلی بزرگ)
  • لیوان با طرح لوگوی استودیوی Kojima Productions
  • برچسب لوگوی استودیوی Kojima Productions
  • سنجاق و گیره با طرح لوگوی استودیوی Kojima Productions

هنوز قیمت این بسته توسط استودیوی کوجیما پروداکشنز مشخص نشده است. بنا به گفته های آقای Ken-Ichiro این بسته (تصویر شاخص این پست مربوط به این بسته می باشد) در همه نقاط جهان به فروش خواهد رسید و کاربران در هفته نقاط جهان قادر خواهند بود که این بسته را خریداری کنند و حمایت خودشان را نسبت به استودیوی تازه ساخت آقای کوجیما نشان دهند.

همچنین آقای Ken-Ichiro درباره شعبه های دیگر اعلام کرد که استودیوی کوجیما پروداکشنز قصد تاسیس شعبه ای در لس آنجلس را ندارد. (در گذشته استودیوی کوجیما پروداکشنز در لس آنجلس شعبه داشت) همچنین ایشان درباره لوگوی این استودیو اعلام کرد که طرح اصلی توسط هیدیو کوجیما داده شده و آقای یوجی شینکاوا این طرح را به شکل زیبایی طراحی کرد.

هیدیو کویجما در شبکه اجتماعی توییتر از تمامی طرفداران و و حمایت کنندگان تشکر کرد. ایشان در توییتر نوشت:

"بخاطر حمایت های گرم شما طرفداران عزیز در همه نقاط جهان سپاسگزارم. حمایت های شما به من انرژی می دهند. من در مسر قبلی خودم قدم خواهم گذاشت و همچنان به راه خلق کردن ادامه می دهم."

- HIDEO_KOJIMA (@HIDEO_KOJIMA_EN) December 17, 2015

همچنین اگر شما مشتاق هستید که آیا هیدیو کوجیما هم اکنون بازی می کند یا خیر، ایشان طی پستی در توییتر گفتند :

"در حال حاظر بازی می کنم!"

در پایان، دیدگاه شما در خصوص فروشگاه استودیوی مستقل هیدیو کوجیما چیست؟ آیا شما این بسته را از فروشگاه خریداری خواهید کرد؟ نظرات شخصی خودتان را در رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

منبع: وبسایت dualshockers

ارسال نظر