مدیر عامل شرکت ال جی درگذشت

رسانه کلیک - Koo Bon-moo مدیر عامل شرکت ال جی چهارمین تولیدکننده تلفن هوشمند در دنیا صبح امروز از دنیا رفت و مسئولان این شرکت کره ای را مبهوت خود کرد.

مدیر عامل شرکت ال جی درگذشت

آقای کو بون مو، مدیر عامل شرکت ال جی شخصی بود که این کمپانی را به یکی از بزرگ ترین عرضه کنندگان نمایشگر و تلفن هوشمند در دنیا تبدیل کرد. خبر فوت وی امروز توسط مسئولان ال جی تأیید شد. او پس از یک سال جنگ با بیماری، امروز در سن 73 سالگی در حضور اعضای خانواده دار فانی را وداع گفت.

مدیر عامل شرکت ال جی چندی پیش به دلیل پایین آمدن سطح سلامت پس از عمل جراحی و خارج کردن تومور مغزی، تحت نظر پزشکان قرار گرفته بود. در این دوران، مدیر LG Corp که زیرمجموعه شرکت ال جی است، به ملاقات پسرش آمد. او سومین مدیر اصلی این کمپانی کره ای به حساب می آید.

کو بون مو سال 1995 مدیریت ال جی را از پدر خویش تحویل گرفت و نام شرکت را از Lucky Goldstar به LG تغییر داد و از آن زمان تا به حال، شاهد گسترش روزافزون این کمپانی بودیم.

درآمد کل این مجموعه از 30 میلیارد در سال 1995 به 160 میلیارد در حال حاضر رسیده است که حاصل تلاش و مدیریت اوست.

Koo Bon-moo روی پروژه های زیادی از جمله توسعه تکنولوژی ال سی دی (Liquid Crystal Display) و باتری های لیتیوم-یونی نظارت ویژه و خاصی داشت. به این ترتیب کمپانی ال جی را می توان از جمله بهترین تولیدکنندگان پنل های LCD و OLED در دنیا به حساب آورد.

آقای بون مو در آخرین روزهای عمر خود، اصرار زیادی روی تحقیقات و دید آینده نگرانه برای توسعه شرکت داشت.

ارسال نظر