با گوشی قابل شتشوی کیوسرا آشنا شوید

شاید تا کنون نام کمپانی کیوسرا (Kyocera) را نشنیده باشید. کیوسرا در واقع یک کمپانی ژاپنی فعال در زمینه‌ی تولید قطعات الکترونیکی و سرامیکی است .

با گوشی قابل شتشوی کیوسرا آشنا شوید

به گزارش کلیک،این شرکت به تازگی از گوشی هوشمند جدید خود با نام اختصاصی Digno Rafre رونمایی کرده است. این گوشی هوشمند کاملا ضد آب، ضد گرد و غبار و ضد کف طراحی شده، به گونه‌ای شما می‌توانید در حین استحمام و یا حتی زیر شیر آب از آن استفاده کنید!

گوشی هوشمند Digno Rafre از صفحه نمایشی 5 اینچی با وضوح تصویر اچ دی بهره می‌برد و رم آن ظرفیت 2 گیگابایتی را ارائه می‌کند. حافظه‌ی داخلی آن 16 گیگابایتی در نظر گرفته شده، البته امکان افزایش فضای ذخیره‌سازی اطلاعات دستگاه از طریق اتصال رم میکرو اس دی تا سقف 128 گیگابایت وجود دارد. سیستم عامل پیش فرض نصب شده بر روی این محصول اندروید 5.1 است و برای دوربین اصلی آن از سنسوری 13 مگاپیکسلی استفاده شده است. ضمنا باتری گوشی هوشمند Digno Rafre ظرفیتی معادل با 3000 میلی آمپر ساعت را به همراه دارد.

1

کمپانی کیوسرا این گوشی هوشمند را در سه رنگ مختلف آبی، سفید و صورتی عرضه می‌کند. این محصول به شکل کاملا ضد آب طراحی شده و هیچگونه آب و مایعی قادر به نفوذ در آن نخواهد بود. در تصاویر و ویدئوهای این گوشی، کمپانی کیوسرا به راحتی این محصول را زیر شیر آب گرفته و با استفاده از کف و دستکش به شستسوی صفحه نمایش آن می‌پردازد و حتی در حین شستشو از آن استفاده می‌کند. این گوشی هوشمند علاوه بر ضد آب بودن کامل، از استاندارد "Scratch-Healing" نیز بهره می‌برد و از نظر مقاومت در برابر خراشیدگی هم محصولی بسیار قدرتمند است. گفته شده که قابلیت "Scratch-Healing" این گوشی منجر به ترمیم اتوماتیک و خود به خودی بدنه‌ی دستگاه نیز می‌شود.

2

این گوشی هوشمند از روز یازدهم ماه سپتامبر در بازارهای داخلی کشور ژاپن عرضه خواهد شد و قیمت آن معادل با 465 دلار در نظر گرفته شده است. اگر از افراد علاقمند به شنا کردن در استخر هستید و تمایل دارید که در حین فرو رفتن در آب از گوشی هوشمندتان نیز استفاده کنید، می‌توانید با صرف هزینه‌ی 465 دلاری گوشی هوشمند Digno Rafre را خریداری کنید.

منبع: techtimes

ارسال نظر