احتمال تولید و عرضه سوپر اسپرت کانسپت لامبورگینی از سال 2013

لامبورگینی، سوپر اسپرت ایگویستا (Egoista) را در ماه می 2013 تولید کرد؛ یک ماشین تک نفره با طراحی و نمای متفاوت و هنری با توانایی تولید قدرتی حیرت آور.

احتمال تولید و عرضه سوپر اسپرت کانسپت لامبورگینی از سال 2013

به گزارش کلیک،لامبورگینی ایگویستا بمناسبت سالگرد 50 ساله ی این کمپانی طراحی و ساخته شد.

the-egoista-was-designed-in-2013-to-tribute-the-50th-anniversary-of-lamborghini

بمناسبت این سالگرد با شکوه، در مجموع 350 ماشین اسپرت این کمپانی از سال اول تولید خود یعنی مدل های لامبورگینی از سال 1963 تا 2013 مسیر بولونیا تا سنت آگاتا بلوگنیز پیمودند تا در گردهمایی لامبورگینی در شهر سنت آگاتا بلوگنیز شرکت کنند. کمپانی لامبورگینی با این کار خواست محصولات تولیدی خود را از ابتدا تا سال 2013 را به نمایش بگذارد.

a-total-of-350-sports-cars-made-their-way-from-bologna-to-santagata-bolognese-italy-to-celebrate-the-50th-anniversary-ferruccio-lamborghini-

ایگویستا که برای نمایش و رونمایی در این رویداد (گردهمایی 350 ماشین ذکر شده) ساخته شده بود، در هیچ یک از گردهمایی و یا نمایشگاه ها شرکت نکرد و مدل اولیه آن یک سال بعد از معرفی این سوپر اسپرت به دنیا یعنی سال 2014، در موزه لامبورگینی در شهر سنت آگاتا بلوگنیز به نمایش عموم گذاشته شد.

the-egoista-which-was-made-for-the-event-was-never-displayed-at-any-auto-show-it-was-put-on-permanent-display-in-the-lamborghini-museum-in-s

اما این خودروساز به تازگی بدنبال ثبت نام تجاری این مدل است و شواهد حاکی از این است که تولید این خودرو و معرفی آن به بازار انبوه در آینده ی نزدیک رخ خواهد داد. یک سوپر اسپرت کانسپت تکنفره با موتور 10 سیلندر و حجم 5.2 لیتر که قدرتی معادل 600 اسب بخار به آن میدهد. but-the-automaker-recently-filed-to-trademark-the-name-which-has-spurred-speculation-that-it-could-be-put-into-production-the-single-seater-

بدنه ی ایگویستا از فیبر کربن و آلومینیوم ساخته شده تا وزن ماشین به کمترین میزان خود برسد.

the-body-is-made-of-carbon-fiber-and-aluminum-to-keep-it-light

نمای ظاهری و پروفایل بیرونی این ماشین طور طراحی شده که حس وقدرت یک گاو وحشی را به مشتری و یا بازدید کننده منتقل کند، همانند لوگوی اختصاری این شرکت.

its-profile-is-meant-to-resemble-the-silhouette-of-a-bull-which-is-the-lamborghini-logo

کابین راننده یا به اصطلاحی کابین خلبان (اصطلاحی که لامبورگینی برای ماشین خود بکار میبرد) طوری ساخته شده است که میتوان اجزای درونی ماشین را دمونتاژ و مجددا نصب کرد و این ویژگی بمنظور راحتی بیشتر راننده در نظر گرفته شده است. بر فرض مثال اگر راننده بخواهد از ماشین پیاده شود باید فرمان ماشین را باز کند، سپس توسط فرمانی از سیستم الکتریکی شیشه ی بالای سر راننده باز میشود و راننده میتواند از ماشین پیاده شود، با توجه به شیوه پیاده شدن از ماشین انتخاب اسم کابین خلبان برای جایگاه راننده آنچنان هم بی ربط نبوده. نام این ماشین به زبان ایتالیایی به معنی "خودخواه" میباشد و نمایانگر این است که اگر فردی علاقمند به رانندگی تنها و تکنفره با امکانات لوکس و کامل باشد، این ماشین بهترین گزینه برای او میباشد.

the-cockpit-was-made-as-a-removable-appendage-in-order-to-insulate-and-protect-the-driver-that-means-if-the-driver-wants-to-leave-he-or-she-

در پایان برای پی بردن بیشتر به ویژگی ها و ساختار ایگویستا باید صبر کنیم تا کمپانی اطلاعات بیشتر و کاملتری در اختیار ما قرار دهد.

منبع : TechInsider

ارسال نظر