یوتیوب ویدیوهای تیراندازی در لاس وگاس را پاک کرد

به گزارش کلیک؛ وب‌سایت ایندیپندنت در مطلبی نوشت؛ یوتیوب ویدیوی تیراندازی در لاس وگاس را که نشان می داد چگونه آتش اسلحه های مرد مسلح با سرعت باورنکردنی روی سر ۵۸ نفر از مردم شهر لاس وگاس فرو می ریخت، از سایت حذف کرد.

یوتیوب ویدیوهای تیراندازی در لاس وگاس را پاک کرد

به گزارش کلیک ؛ وب‌سایت ایندیپندنت در مطلبی نوشت؛ یوتیوب ویدیوی تیراندازی در لاس وگاس را که نشان می داد چگونه آتش اسلحه های مرد مسلح با سرعت باورنکردنی روی سر ۵۸ نفر از مردم شهر لاس وگاس فرو می ریخت، از سایت حذف کرد.

استیون کریگ پدک مرد مسلحی که این روزها تصاویرش را در رسانه ها مشاهده می کنید و باعث کشته شدن تعدادی از مردم بی گناه شده است، حمله مرگبار خود را از طبقه سی و دوم هتل ماندلای خلیج که یکی از بزرگترین هتل های لاس وگاس است، آغاز کرد و با سلاح اتوماتیک اقدام به تیراندازی به افرادی که برای یک کنسرت موسیقی جمع شده بودند، کرد.

یک روز پس از این کشتار بیرحمانه، طرفداران و علاقه مندان به سلاح های سرد به طور آنلاین از حذف ویدیوهایی که نحوه استفاده از این سلاح های اتوماتیک را نمایش می داد، شکایت کردند.

به گفته یکی از کاربران ناراضی از این اقدام یوتیوب، این ویدیوها هنوز در برخی کانال های اجتماعی وجود دارند در صورتی که یوتیوب آن ها را حذف کرده است.

سخنگوی وب سایت یوتیوب در بیانیه ای به وبگاه ایندیپندنت بیان کرد: «یوتیوب خط مشی هایی در برابر محتواهای مضر و خطرناک دارد که باید آن ها را اجرا کند».

پلیس در پی این اقدام خشونت آمیز اظهار داشت: «اسلحه این مرد مسلح از نوع سلاح های اتوماتیک بوده که خرید آن در آمریکا غیرقانونی است و همچنین بعدا مشخص شد که این مرد از آداپتوری استفاده کرده که باعث شده است گلوله های خیلی سریع از اسلحه خارج شوند. زیرا در سلاح های نیمه اتوماتیک معمولا در یک شلیک فقط یک گلوله می سوزد».

ارسال نظر