روزهای پایانی لیگ بازی‌های رایانه‌ای

لیگ بازی‌های رایانه‌ای به روزهای پایانی خود نزدیک شد.

روزهای پایانی لیگ بازی‌های رایانه‌ای

به گزارش کلیک، حساسیت و هیجان در روز پایانی مسابقات بسیار بالاست و سالن مسابقات به نسبت روزهای اول خلوت است. اما تمامی افراد در هر بازی از قهرمانان و پدیده‌ها هستند. صدای فریادهای ناگهانی بازیکنان fifa و هیجان فریادهای گروهی بازیکنان کانتر، سکوت سالن را به هم می‌ریزد. تمرکز داوران و تیم اجرایی در این مرحله روی هر بازی بسیار بالاست چرا که در هر مرحله یکی از قهرمانان پیشین حذف می‌شوند.
مسابقات pes به اتمام رسید و محمد کمالی از مشهد قهرمان ایران شد، رضا نوبخت رتبه دوم و سوم را کسب کرد و امیر حسین احمدی از تهران رتبه چهارم را به دست آورد.

بازیکنان لیگ بازی‌های رایانه‌ای
در رشته فیفا ۱۶ نفر در ۸ بازی تقسیم می‌شوند . مسابقات به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود و فینالیست‌ها برای بازی یکشنبه مشخص می‌شوند . همه علاقمندان در شب اختتامیه به تماشای این فینال جذاب دعوت هستند.

مسابقات کانتر نیز از دیروز آغاز شد. این مسابقات به صورت ۲ حذفی برگزار می‌شود و در براکت برنده‌ها GEX قهرمان شد، در براکت بازنده‌ها مسابقات در حال برگزاری است و امروز نیز تیم دوم فینال مشخص می‌شود.

لازم به ذکر است مسابقات پر هیجان کلش رویال روز یکشنبه برگزار خواهد شد. درآن روز بیش از ۵۰۰ نفر از کلش بازان برتر ایران همزمان در بلندای برج میلاد دور هم جمع می‌شوند که این بزرگترین جمع کلش بازان ایران است.

ارسال نظر