ویندوز 8 بازنشسته شد

همان طور که می دانید به تازگی، نسخه هاي قديمي برنامه Internet Explorer ديگر از سوی مایکروسافت پشتيباني نمي شوند و اين بدان معناست كه شركت مايكروسافت در حال خاتمه بخشیدن به پشتيباني سيستم عامل Windows 8 است.

ویندوز 8 بازنشسته شد

به گزارش کلیک، چندی پیش شركت مايكروسافت، برنامه Windows 8.1 را به عنوان سرويس دهنده براي سيستم عامل Windows 8 معرفي كرد، اما فرایند نصب و اجرای آن با مشكل مواجه شد و مورد استفاده قرار نگرفت و سرويس هاي پشتيباني آن نيز از بين رفت و به همین جهت، کاربرانی که پشتیبان این ویندوز را نصب نکرده بودند پس از ٢ سال باید با این سیستم عامل خداحافظی نمایند.
در هر صورت اگر هنوز از Windows 8 استفاده مي كنيد، بايد Windows 8.1 (و يا به جاي آن Windows 10 ) را نيز به روزرساني كنيد و در غير اين صورت ديگر مورد پشتيباني مایکروسافت قرار نخواهيد گرفت.
از سوی دیگر، مایکروسافت اعلام کرده که سيستم عامل Windows 8.1 تا سال ٢٠٢٣ مورد پشتيباني قرار خواهد گرفت.
اگر هنوز در حال استفاده از Windows 8 هستيد،بايدآن را به Windows 8.1 را به روزرسانی كرده باشيد.شاید فكر كنيد كه افراد زيادي Windows 8 استفاده مي كنند ولي در سال ٢٠١٥، تعداد ٢/٧٦ درصد از كاربران كامپيوترهاي روميزي از Os استفاده مي كنند.
با این اوصاف، اين كاربران بايد كمي محتاط تر عمل كنند چرا که اين مورد، شامل افرادي كه از برنامه هاي Internet Explorer 8,9,10 استفاده مي كنند نيز می شود؛ زيرا مهلت استفاده از اين برنامه ها هم به اتمام رسيده و افرادی كه سيستم عامل مورد استفاده خود را به نسخه Internet Explorer 11 بروزرساني نكرده اند، در طي اين هفته، اخطار انجام اين كار را بر روي صفحه نمايش خود خواهند ديد.
منبع: zdnet

ارسال نظر