تصاویر جدید بازی The Last of Us Part II را از دست ندهید

رسانه کلیک - شرکت ژاپنی سونی با همکاری استودیوی نامدار «ناتی داگ» تصاویر جدید بازی The Last of Us Part II را در جریان رویداد Paris Games Week 2017 به نمایش گذاشت.

تصاویر جدید بازی The Last of Us Part II را از دست ندهید

بدون شک بازی The Last of Us Part II یکی از مورد انتظارترین و بهترین عناوین ویدیویی کنسول پلی استیشن ۴ به شمار می رود که هم اکنون طرفداران و بازیکنان زیادی برای انتشار این بازی روز شماری می کنند.

مدتی است که استودیوی مشهور بازی سازی ناتی داگ در خلوت خود به ساخت و توسعه نسخه دوم بازی آخرین ما ادامه می دهد و جزئیات، تصاویر و تریلر جدیدی از این بازی را با طرفداران و بازیکنان به اشتراک نمی گذارد. حال به مناسبت برگزاری نمایشگاه هفته بازی های ویدیویی پاریس یا همان Paris Games Week 2017 در شهر پاریس و حضور شرکت ژاپنی سونی در این مراسم، تصاویر جدید بازی The Last of Us Part II منتشر شد که بر خلاف تصور و پیش بینی ها، هیچ نشانه ای از دو شخصیت معروف و دوست داشتنی این مجموعه یعنی الی و ژوئل در این تصاویر نیست و بازیکنان ضمن آشنایی با شخصیت های تازه، به خوبی با اتمسفر و محیط ترسناک این عنوان آشنا می شوند.

یکی از نکات مهمی که در تصاویر جدید بازی The Last of Us Part II موج می زند، کیفیت و گرافیک بصری خارق العاده محیط و شخصیت های بازی است. برهیچ کس پوشیده نیست که همیشه تمامی عناوین ویدیویی استودیوی ناتی داگ چه از لحاظ داستانی و چه از لحاظ گرافیکی حرف اول را می زنند، اما کیفیت و گرافیک نسخه دوم بازی آخرین ما واقعا خیره کننده است و نمی توان با گرافیک بازی های قبلی از جمله آنچارتد ۴ و آنچارتد میراث گمشده آن را مقایسه کرد.

در ادامه می توانید تصاویر جدید بازی The Last of Us Part II را با کیفیت ۴K مشاهده کنید.

[lightgallery images="138460,138461,138462,138463,138464"]

[lightgallery images="138465,138466,138467,138469,138468"]

همچنین، کلیه تصاویر جدید بازی The Last of Us Part II از روی کنسول پلی استیشن ۴ پرو گرفته شده است و به راحتی می توان برچسب «گرفته شده از کنسول PS4 Pro» را در گوشه این تصاویر مشاهده کرد. این بدان معناست که گرافیک بازی پس از عرضه بر روی کنسول پلی استیشن ۴ پرو تغییر نمی کند و دقیقا مشابه همان چیزی که است که در حال حاضر مشاهده می شود.

البته این موضوع چندان قابل اعتماد نیست چرا که برخی از سازندگان و توسعه دهندگان به منظور جلب توجه بازیکنان و گیمرها، تصاویر و ویدیوهایی که صرفا جنبه تبلیغاتی دارند و از کیفیت فوق العاده بالایی برخودار هستند را منتشر می کنند. اما خوشبختانه تا به امروز چنین اقدامی از طرف استودیوی ناتی داگ مشاهده نشده است.

اگر خاطرتان باشد، حتما اطلاع دارید که شرکت ژاپنی سونی در روز ۱۳ آذر ماه سال گذشته (۳ دسامبر) و در جریان رویداد اختصاصی خود به نام PlayStation Experience که در شهر آناهیم ایالت کالیفرنیا آمریکا برگزار شد، رسما از نسخه جدید مجموعه دیوانه کننده The Last of Us با نام The Last of Us Part II رونمایی کرد.

متاسفانه تا به امروز هیچگونه جزئیات و اطلاعاتی توسط شرکت سونی و استودیوی نامدار ناتی داگ در خصوص این عنوان ویدیویی مورد انتظار منتشر نشده و حتی اطلاعی از تاریخ انتشار دقیق بازی نیز نداریم. عده ای بر این باورند که قسمت دوم بازی آخرین ما هرگز تا پیش از سال میلادی ۲۰۱۹ منتشر نمی شود و به همین خاطر، هنوز فرصت خوبی برای اعلام تاریخ انتشار بازی نیست.

شایان ذکر است؛ شرکت سونی کماکان به برگزاری مراسم اختصاصی خود یعنی PlayStation Experience ادامه می دهد، به طوری که امسال نیز این رویداد در روز ۹ دسامبر سال میلادی جاری (۱۸ آذر ماه سال ۹۶) در شهر آناهیم ایالت کالیفرنیا آمریکا برگزار می شود و تا روز ۱۰ دسامبر (۱۹ آذر) ادامه خواهد داشت. اگرچه سونی حرفی از برنامه های خود در طول مراسم پلی استیشن اکسپرینس ۲۰۱۷ به میان نزده است اما به نظر می رسد که عناوین زیادی از جمله نسخه دوم بازی The Last of Us در جریان این نمایشگاه به نمایش گذاشته می شود.

ارسال نظر