آخرین تصاویر منتشر شده از کانسپت گلکسی نوت ۸

رسانه کلیک – طراحان بر اساس آخرین خبرهای لو رفته، تصاویری از گلکسی نوت ۸ را ارائه داده‌اند شباهت زیادی به گلکسی S8 دارد.

آخرین تصاویر منتشر شده از کانسپت گلکسی نوت ۸

طرفداران سامسونگ بی‌صبرانه منتظر رونمایی گلکسی S8 هستند. خبرهای منتشر شده زیادی در رابطه با فبلت نوت ۸ در وب‌سایت‌های تکنولوژی منتشر شد و بر اساس همین اخبار، بسیاری از وب‌سایت‌ها مدل‌های پیش فرضی را برای نوت ۸ طراحی و ارائه کردند.

وب‌سایت Ice Universe در آخرین پست خود در حساب توییترش، تصاویری از گلکسی نوت ۸ ارائه کرده که ادعا دارد این عکس‌ها نزدیک‌ترین کانسپت طراحی‌شده به گلکسی نوت ۸ خواهد بود. در تصاویر ارائه‌شده در این وب‌سایت، لبه‌های خمیده برای نوت ۸ در نظر گرفته‌شده که این ویژگی در گلکسی S8 نیز وجود دارد.

سامسونگ در تاریخ ۲۳ اوت از نوت ۸ رونمایی می‌کند. درحالی‌که سامسونگ دومین گوشی هوشمند بالا رده خود را در سال ۲۰۱۷ رونمایی کرده، اپل هنوز از آیفون ۸ رونمایی نکرده و برخی خبر گذاری‌ها به این موضوع اشاره‌کرده‌اند که رونمایی آیفون ۸ به تأخیر خواهد افتاد.

گلکسی نوت ۸، خاطرات بد کاربران در رابطه با نوت ۷ را پاک خواهد کرد، نوت ۸ صفحه‌نمایش ۶٫۴ اینچی دارد و کیفیت صفحه‌نمایش این گوشی هوشمند ۴K است.

ارسال نظر