آخرین اطلاعات لو رفته از گلکسی نوت ۸

در میان آخرین خبر های لو رفته در رابطه با گلکسی نوت ۸، اطلاعات جالبی مشاهده می شود، از اطلاعات درز کرده می توان به ضخامت نوت ۸ اشاره کرد که برابر با ضخامت گلکسی S8 و حتی نازک تر از آن خواهد بود.نوت۸ مرداد ۱۳۹۶ عرضه می شود.

آخرین اطلاعات لو رفته از گلکسی نوت ۸

به گزارش کلیک ، گلکسی نوت ۸ یا آیفون ۸؟ ابتدا باید منتظر کدام گوشی هوشمند باشیم؟ این روز ها خبر های لو رفته زیادی در رابطه با گلکسی نوت ۸ و آیفون ۸ به گوش می رسد. هر چه جلوتر می رویم خبر ها در رابطه با این دو پرچم دار بیشتر می شود و مخاطبان و علاقه مندان را بیشتر به خود جذب می کند. در انبوه خبرها و تصاویر لو رفته، به ویدئویی برمی خوریم که پنل و صفحه نمایش گلکسی نوت ۸ را به وضوح نشان می دهد، البته این ویدئو در حال حاضر از روی صفحات وب برداشته شده است و امکان به اشتراک گذاری آن وجود ندارد.

آخرین اطلاعات لو رفته از گلکسی نوت 8

با دقت در صفحه نمایش نوت ۸ می توان ویژگی هایی مشترکی میان صفحه نمایش این گوشی هوشمند و صفحه نمایش گلکسی S8 پیدا کرد. ابعاد صفحه نمایش، ضخامت و طراحی از جمله ویژگی های مشترک میان گلکسی S8 و نوت ۸ است.

با مقایسه بیشتر عکس ها و ویدئو های گلکسی S8 و نوت ۸ می توان شباهت های بیشتری میان این دو گوشی هوشمند پیدا کرد، نکته قابل توجه این است که طراحی نوت ۸ تغییرات زیادی نداشته است و سعی شده از الگوی S8 برای طراحی استفاده شود.

آخرین اطلاعات لو رفته از گلکسی نوت 8

متاسفانه اخبار ضدونقیض در این زمینه بسیار است و هنوز هیچ خبر لو رفته ای تائید نشده است، اما آخرین خبر ها نشان می دهد که گلکسی نوت ۸ دارای صفحه نمایش ۶٫۴ اینچی، پردازنده ۸۳۵ اسنپدراگون، دوربین ۲ گانه ۱۲ مگا پیکسلی و قیمتی در حدود قیمت گلکسی S8 عرضه می شود، البته سامسونگ تاکنون هیچ کدام از ویژگی های ذکر شده را تائید نکرده است ولی باید تا ماه اوت صبر کرد و دید کدام ویژگی ها در نوت ۸ وجود خواهد داشت.

ارسال نظر