آخرین خبرهای منتشر شده از باتری گوشی های گلکسی S8

بعد از اتفاقات تلخی که سامسونگ در خصوص انفجار باتری گوشی های گلکسی نوت ۷ تجربه کرد، این شرکت به طرفداران و کاربران خود قول داد تا در خصوص کیفیت و ایمنی باتری هایی که قرار است در گوشی های گلکسی S8 نهایت دقت خود را به خرج دهد. به همین جهت و بر اساس آخرین اخبار منتشر شده شرکت سامسونگ قراراست از باتری های تولید شرکت سونی که خود یکی از بزرگ ترین شرکت های تولید کننده باتری های سلولی در دنیا است در گوشی های گلکسی S8 استفاده نماید.

آخرین خبرهای منتشر شده از باتری گوشی های گلکسی S8

به همین جهت و بر اساس آخرین اخبار منتشر شده شرکت سامسونگ قراراست از باتری های تولید شرکت سونی که خود یکی از بزرگ ترین شرکت های تولید کننده باتری های سلولی در دنیا است در گوشی های گلکسی S8 استفاده نماید.

به گزارش کلیک ، بسیاری از کارشناسان بر این باور بودند که شرکت سامسونگ از باتری های شرکت Samsung SDI که یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده باتری است در گوشی پرچم دار خود یعنی گلکسی S8 استفاده خواهد کرد. اما بر اساس آخرین اخبار منتشر شده شرکت Samsung SDI هیچ گونه تعهدی مبنی بر بالا بردن کیفیت و ایمنی باتری های خود را قبول نکرده است و بنابراین قرار نیست سامسونگ از باتری های این شرکت در گوشی های گلکسی S8 استفاده نماید. در عوض بنا بر آخرین اطلاعات منتشر شده شرکت سونی که یکی از بزرگ ترین شرکت های تولید کننده باتری های سلولی است در تولید باتری های گوشی گلکسی S8 با شرکت سامسونگ همکاری نماید.

آخرین گزارش های منتشر شده در نشریه وال استریت شرکت سونی در بین تمام شرکت های سازنده باتری در رده ۳ قرار دارد . در برخی از منابع خبری علاوه بر سونی از شرکتی به نام موراتا به عنوان تولید کننده باتری های گوشی های گلکسی S8 نام برده شده است. معمولاً شرکت های تولید کننده گوشی همراه عادت دارند تا با چند شرکت مختلف برای تولید قطعات خود صحبت کنند تا از میان آن ها شرکتی که بهترین محصول را با بهترین قیمت در اختیار شرکت سازنده گوشی تلفن همراه قرار می دهد، انتخاب شود.

به نظر می رسد اگر قرار باشد در گوشی های گلکسی S8 از باتری های سونی استفاده شود، شرکت سونی باید نهایت تلاش خود در خصوص تحویل به موقع باتری ها را انجام دهد تا رو نمایی از این گوشی پرچم دار سامسونگ که بسیاری از کاربران و کارشناسان منتظر وقوع آن هستند در زمان مقرر انجام شود. بسیاری از کارشناسان تأکید می‌کنند درصورتی‌که سونی موفق به ارائه و تحویل به موقع باتری ها نشود در این صورت ممکن است سامسونگ نتواند در رویداد MWC 2017 از این گوشی پرچم دار رو نمایی کند.

از طرفی بنا بر تجربه تلخ سامسونگ در خصوص انفجار باتری های گوشی های نوت ۷ به نظر می رسد موضوع مهم‌تری نسبت به تحویل به موقع باتری ها توسط شرکت سازنده وجود دارد و آن‌هم بالا بودن کیفیت و ایمنی باتری های ارائه شده است.

بر اساس آنچه تاکنون در وب سایت ها و منابع خبری مختلف در اختیار خوانندگان قرار گرفته است، قرار است سامسونگ از گوشی پرچم دار خود یعنی گلکسی S8 در رویداد MWC 2017 رو نمایی کند. زمان ارائه رسمی این گوشی ها اواسط ماه آپریل یعنی فروردین و اردیبهشت ماه سال آینده در نظر گرفته شده است.

ارسال نظر