آخرین اخبار از زمان رونمایی سامسونگ گلکسی S8

براساس آخرین اخبار درز کرده به احتمال بسیار زیاد پرچم دار جدید سامسونگ گلکسی S8، در تاریخ ۱۸ آوریل رونمایی خواهد شد.

آخرین اخبار از زمان رونمایی سامسونگ گلکسی S8

به گزارش کلیک ، انتظار می رود که سامسونگ از آخرین پرچم دارد خود در تاریخ ۱۸ آوریل رونمایی کند. در واقع می توان گفت که این خبر، خبری درز کرده است و نمی‌توان به این خبر اطمینان کامل کرد ولی در هر صورت تا این تاریخ کمپانی سامسونگ واکنشی در برابر این خبر نشان نداده است.

خبرگزاری کره‌ای اظهار دارد که این دستگاه در ماه آوریل رونمایی خواهد شد و هنوز تصمیمی برای عرضه جهانی این دستگاه ارائه نشده است و کمپانی سامسونگ در این رابطه صحبتی به میان نیاورده است. براساس خبرهایی دیگر از منابع مختلف امکان این رونمایی در اواخر مارس نیز وجود دارد ولی منابع خبری بیشتری ماه آوریل را تائید کرده اند.

باید منتظر ماند و دید که این پرچم دار سامسونگ قرار است چگونه ما را شگفت زده کند، اطلاعات بسیار زیادی در رابطه با این دستگاه تا کنون درز کرده است ولی در هر صورت تمام این اطلاعات و تصاویر بازسازی شده در حد یک فرضیه هستند و باید صبر کرد و دید که آیا این دستگاه می تواند ناکامی قبلی سامسونگ را جبران کند یا خیر.

البته منابعی نیز بر این موضوع اظهار دارند که شاید سامسونگ در رونمایی از S8 مانند رونمایی نوت ۷ کاربران و مخاطبان را غافل‌گیر کند و زودتر از موعد دستگاه خود را رونمایی کند. در هر صورت این دستگاه جنجالی توانسته به خوبی بسیاری از کاربران و منابع خبری را حساس کند. این موضوع از سیاست درست کمپانی سامسونگ حکایت می کند که به خوبی توانسته توجهات را به سمت خود جلب کند، امیدواریم تجربه جدید سامسونگ به خوبی شکست نوت ۷ را جبران کند.

ارسال نظر