نگاهی به آخرین اطلاعات به دست آمده از گلکسی نوت ۸

کلیک - منابع خبری متعدد اطلاعات جدیدی را از پرچمدار آینده شرکت سامسونگ یعنی گلکسی نوت ۸ منتشر کرده‌اند که با هم آن را بررسی می‌کنیم.

نگاهی به آخرین اطلاعات به دست آمده از گلکسی نوت ۸

همیشه در روز‌های پیش از عرضه یکی از پرچمدار‌های شرکتهای سازنده گوشی‌های هوشمند، اخبار و شایعات متفاوتی در میان وبسایت‌های خبری منتشر می‌شود. گوشی هوشمند گلکسی نوت ۸ از این امر مستثنا نیست. به تازگی اخباری درباره مشخصات سخت‌افزاری این گوشی به بیرون درز کرده است. یکی از خبرنگاران سایت Weibo با نام کاربری Ice Universe ادعا می‌کند پرچمدار آینده سامسونگ دارای صفحه نمایش ۶٫۳ اینچی AMOLED، شش گیگابایت رم و دو گزینه برای حافظه داخلی (۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت) خواهد بود. همچنین صفحه‌نمایش از وضوح ۲K پشتیبانی خواهد کرد.

شایعات گذشته نشان می‌داد که این گوشی هوشمند مجهز به تراشه سخت‌افزاری و پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ و اگزینوس ۸۸۹۵ و دوربین دوگانه با سنسور ۱۲ مگاپیکسل خواهد بود. کاربر Ice Universe ضمن تایید این شایعات، از عرضه گلکسی نوت ۸ در رنگ‌های آبی،مشکی و طلایی خبر داد. ارائه‌دهندگان این خبر همچنین از وجود یک دکمه اختصاصی به نام Bixby و تعبیه سنسور اثر انگشت در پشت دستگاه خبر دادند. گمانه‌زنی‌ها در مورد قیمت این گوشی‌ هوشمند وجود دارد و بسیاری از کاربران رنج قیمت ۱۰۰۰ تا ۱۱۰۰ دلار را برای این دستگاه در نظر گرفته‌اند. بدون شک گلکسی نوت ۸ رقیب اصلی گوشی آیفون ۸ از لحاظ کارایی،عملرد و قیمت خواهد بود. انتظار می‌رود پرچمدار آینده کمپانی سامسونگ در ماه سپتامبر (زمانی که اپل مراسم ۱۰ سالگی آیفون را جشن خواهد گرفت و از آیفون ۸ رونمایی خواهد کرد) معرفی شود.

ارسال نظر