آخرین تصاویر ارائه‌شده از کانسپت نوت ۸

پس از رونمایی از گلکسی S8 حالا نوبت به پرچم دار بعدی سامسونگ، یعنی نوت ۸ رسیده است، در آخرین عکس های لو رفته تصاویر واضحی از کانسپت طراحی نوت ۸ مشاهده می شود.

آخرین تصاویر ارائه‌شده از کانسپت نوت ۸

به گزارش کلیک ، شاید کسی به این موضوع حتی فکر هم نمی کرد که بعد از شکست نوت ۷ سامسونگ به این فکر بیفتد که نوت ۸ را به بازار عرضه کند، اما به نظر می رسد که این موضوع در حال به حقیقت پیوستن است و طراحی با نام Benjamin Geskin کانسپ هایی برای نوت ۸ ارائه داده است. با تمام این تفاسیر نوت ۸ در نگاه اول بسیار زیبا است و شباهت های زیادی با گلکسی S8 دارد.

آخرین تصاویر ارائه‌شده از کانسپت نوت 8

آخرین تصاویر ارائه‌شده از کانسپت نوت 8

بنجامین برای ارائه رندر واضح از نوت ۸ صفحه نمایش این گوشی هوشمند را ۶٫۴ اینچی در نظر گرفته است و این صفحه نمایش ۴K است، نسبت صفحه نمایش به بدنه نیز ۱۸:۹ است که نشان می دهد باز هم ترند صفحه نمایش لبه به لبه تکرار خواهد شد. در پشت این گوشی هوشمند خبری از اسکنر اثر انگشت نیست، شاید سامسونگ در حال بررسی این موضوع است تا اسکنر اثر انگشت را در زیر صفحه نمایش قرار دهد، این موضوع در طراحی گلکسی S8 نیز مطرح شده بود ولی در آخر اسکنر اثر انگشت این گوشی هوشمند در پشت آن قرار گرفت. در پشت این گوشی هوشمند دوربین دوگانه ای دیده می شود که فلاش LED نیز در قسمت پایین آن قرار دارد. اگر نوت ۸ از قلم نیز پشتیبانی کند نباید انتظار داشته باشیم این گوشی هوشمند بسیار نازک باشد چون باید محلی در بدنه گوشی هوشمند تعبیه شود تا قلم در این قسمت قرار بگیرد. با توجه به ماجرای باتری های نوت ۷ دیگر بعید است سامسونگ برای نازک تر کردن گوشی هوشمند این ریسک را قبول کند تا بار دیگر برای سامسونگ رسوایی به بار آید. با توجه به این موضوع که گلکسی S8 پلاس دارای صفحه نمایش ۶٫۲ اینچی است و نوت ۸ نیز صفحه نمایش ۶٫۲ اینچی خواهد داشت، شاید سامسونگ این اقدام را انجام دهد تا هر کاربری که توانایی مالی خرید S8 را نداشت به سراغ نوت ۸ برود.

ارسال نظر