اسنپ دراگون ۸۳۵ با امتیاز ۱۸۰ هزاری آیفون ۷ پلاس را مغلوب کرد

اخیرا بنچمارک جدیدی از تراشه اسنپ دراگون ۸۳۵ کوالکام در اپلیکیشن آنتوتو به ثبت رسیده که با امتیازی بیش تر از ۱۸۰ هزار، آخرین پرچمدار اپل را پشت سر گذاشته است.

اسنپ دراگون ۸۳۵ با امتیاز ۱۸۰ هزاری آیفون ۷ پلاس را مغلوب کرد

به گزارش کلیک ، روز های خوب برای تراشه اسنپ دراگون ۸۳۵ کوالکام فرا رسیده است. کوالکام علاقه زیادی برای به نمایش کشیدن قدرت این پردازند داشته و به نمایندگان رسانه ها اجازه داده است تا آن را مورد آزمایش قرار دهند و اطلاعات زیادی را از این پردازنده در اختیار ما بگذارند. امروز حتی جزییات بیشتری نیز این محصول منتشر شده است. در حالی که پیش از این وب سایت Anantech این پردازنده را به طور کامل مورد تحلیل و بررسی قرار داده، امروز یک بنچمارک آنتوتو از اسنپ دراگون ۸۳۵ منتشر شده است. اگر چه نتیجه این بنچمارک چندان مسحور کننده نیست، ولی از طرف دیگر ناامید کننده هم نیست. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

پردازنده اسنپ دراگون ۸۳۵ شرکت کوالکام در آنتوتو آزمایش شد: امتیاز نهایی بالاتر از ۱۸۰۰۰۰ است

یکی از مهم ترین خبر های مرتبط با گوشی های هوشمند در سال ۲۰۱۷ تولید پردازنده های ۱۰ نانومتری است. سر انجام تولید کنندگان پردازنده های ۱۴ نانومتری را پشت سر گذاشته و معماری جدیدی را به کار گرفتند که می تواند قابلیت های بیشتری را به گوشی های پرچمدار اضافه کند. امسال هم تولیدکنندگان و هم مونتاژ کنندگان تمرکز خود را روی مدیریت انرژی قرار داده و عملکرد را در اولویت بعدی قرار داده اند. از آنجایی که امکان کوچک تر کردن اندازه باتری ها وجود نداشته و ماده جایگزینی هم یافت نشده است، مدیریت درست منبع انرژی بهترین هدف قابل دسترس برای صنعت گران است.

به همین خاطر، پردازنده اسنپ دراگون ۸۳۵ شاهد بهبود های فراوانی بوده است. به گفته کوالکام، این پردازنده ۸۰ درصد از فعالیت های خود را به کمک کلاستر کم مصرف تر انجام می دهد. اگر در مورد عملکرد این پردازنده کنجکاو هستید، در حال حاضر ما به یک عکس دست پیدا کرده ایم. به صورت کلی می توان گفت که اسنپ دراگون ۸۳۵ از تمامی پردازنده های موجود عملکرد بهتری را نشان داده و یکی از بالاترین امتیاز های بنچمارک را به دست آورده است.

آخرین بنچمارک گرفته شده با این پردازنده آن را در جایگاه اول قرار داده است. اسنپ دراگون ۸۳۵ توانسته در یکی از دستگاه های مرجع کوالکام در آنتوتو به امتیاز ۱۸۲۵۱۷ دست یابد. اندکی پیش نیز بنچمارکی از پردازنده اگزینوس ۸۹۹۵ سامسونگ منتشر شد که نتایج جالب تری را به نمایش گذاشت. این پردازنده که توسط سامسونگ ساخته شده توانسته امتیاز خیره کننده ۲۰۵۲۸۴ را به دست بیاورد. این عدد فوق العاده بزرگی است و به نظر می رسد که سامسونگ نمی خواهد در پردازنده های اگزینوس، خود را به مصرف بهینه انرژی محدود کند.

تا زمانی که اسنپ دراگون ۸۳۵ برای تست انبوه عرضه نشود، نمی توان اطلاعات زیادی را از آن به دست آورد. به نظر نمی رسد که این پردازنده محصولی فوق العاده پر قدرت باشد، به خصوص از این نظر که کوالکام در ساخت آن تنها روی بخش های خاصی متمرکز شده است. با این حال لازم نیست زیاد منتظر بمانیم. سامسونگ در چند روز آینده از Galaxy S8 و S8+ رونمایی خواهد کرد و Xperia XZ Premium نیز به زودی روانه بازار می شود.

ارسال نظر