رونمایی از Galaxy s7 Edge در وب سایت سامسونگ

تقریبا تمام افراد در حوزه تلفن های هوشمند و محصوصا علاقه مندان منتظر رونمایی سامسونگ از گلکسی اس 7 بودند، اما چهارشنبه هفته گذشته این شرکت بالاخره به طور کامل از راز خود پرده برداشت.

رونمایی از Galaxy s7 Edge در وب سایت سامسونگ

به گزارش کلیک، چه این اتفاق تصادفی بوده باشد یا با برنامه قبلی، سایت گلکسی کلاب اعلام کرد که سامسونگ جزئیاتی را مبنی بر تائید عرضه گلکسی اس 7 اج 5.5 اینچی (خاص‌ترین گوشی سامسونگ) منتشر کرده است. سامسونگ نام "اس 7 اج" را تائید کرده و علاوه بر این، قابلیت‌های منحصربه‌فرد سری اج را ارتقا داده است.

مهم‌ترین ویژگی این گوشی، اضافه شدن لبه‌های خمیده عریض‌تر به آن است و گوشی‌های اس 6 اج و اس 6 اج پلاس نیز همراه با ارتقا به نسخه جدید اندروید مارشمالو، از آن بهره‌مند خواهند شد. همان‌طور که از نام این گوشی پیداست، لبه‌های خمیده عریض، استفاده از قابلیت‌های بیشتری از قبیل قطب‌نما، وضعیت‌های تلفن و ویجت‌های خبری را امکان‌پذیر می‌کنند؛ چیزی شبیه به "کاشی‌های زنده" که مایکروسافت از آن‌ها در پلتفرم‌های ویندوز فون و ویندوز 10 موبایل، استفاده کرده است.

مشابه لبه‌های خمیده باریک، لبه‌های خمیده عریض گلکسی اس 7 با سوئیپ کردن از لبه‌های گوشی، قابل دسترس هستند. وضعیت دقیق برای سوئیپ و اینکه کدام پنل را برای مشاهده ترجیح می‌دهید، در قسمت تنظیمات، قابل ویرایش هستند.

با نگاه به تصاویر می‌توان در مورد تمام چیزهایی که سامسونگ قصد دارد در 21 فوریه معرفی کند، اطمینان حاصل کرد. این موارد، شامل تمام مشخصات جزئی گوشی‌های گلکسی اس 7 و اس 7 اج و همچنین تغییرات اعمال شده در طراحی آن‌هاست.

samsung-galaxy-s7-edge-features-1-1200x674

ترکیب کارایی گلکسی اس 5 و سبک و کیفیت ساخت گلکسی اس 6 و ارائه آن در قالب مدل‌های جدید، بهترین برنامه سامسونگ برای بازیابی شتاب از دست رفته از زمان عرضه گلکسی اس 4 بوده است.

البته شایان ذکر است که احتمال دارد گلکسی اس 7 و اس 7 اج در زمانی به بازار عرضه شوند که برای اولین بار، آیفون افت فروش خود را تجربه می‌کند.

منبع: forbes.com

ارسال نظر