مشخصات فنی گوشی Pixel 2 فاش شد

کلیک - بدون شک Pixel 2 و Pixel 2XL یکی از پر طرفدارترین گوشی‌های پرچمدار پیش‌بینی شده در سال جاری است. به لطف یکی از از منابع ناشناس و در عین حال آشنا با برنامه‌ها و پروژه‌های گوگل، جزییات بیشتری از پرچمداران جدید کمپانی گوگل بدست آورده‌ایم. 

مشخصات فنی گوشی Pixel 2 فاش شد

بر اساس گزارشات وبسایت XDA Developers، منابعی از عرضه دو مدل جدید Pixel در سال ۲۰۱۷ خبر دادند. یکی از این مدل‌ها با صفحه نمایش ۴٫۹۷ اینچی که تا حد زیادی مشابه با اندازه نسخه‌ی قبلی Pixel است عرضه خواهد شد. مدل دیگری Pixel با صفحه نمایش ۵٫۹۹ اینچی کمی کمتر از اندازه Pixel XL سال گذشته به بازار‌های جهانی عرضه خواهد شد.

گوشی بزرگتر با اسم رمز Taimen و گوشی کوچکتر با اسم رمز Walley بسیار جذاب هستند. ظاهرا قاب گوشی ظریف‌تر از گذشته طراحی شده است و مدل Taimen در ظرفیت ۱۲۸ گیگابایتی نیز عرضه خواهد شد و کمپانی LG مسئول طراحی و ساخت صفحه نمایش گوشی با رزولوشن ۱۴۴۰P را بر عهده خواهد داشت. همه این ویژگی‌ها در نوع خود جذاب هستند.

بر اساس این منبع آگاه، هر دو گوشی مجهز به دوربین‌های تک لنزی خواهند بود حتی این احتمال وجود دارد که گوگل از دوربین‌های دوگانه در این گوشی‌های هوشمند استفاده کند. هر دو گوشی از تراشه‌ی سخت‌افزاری Snapdragon 835 به عنوان پردازنده‌ی اصلی گوشی و همچنین ۴ گیگابایت رم استفاده خواهند کرد.

به نظر می‌رسد کمپانی گوگل قصد دارد ارائه سه مدل از گوشی Pixel را در سال جاری به دو مدل گوشی از Pixel کاهش دهد. بر اساس منابع خبری وبسایت XDA Developers دو مدل گوشی Pixel با صفحه نمایش‌های ۴٫۹۷ اینچی و ۵٫۹۹ اینچی مدل‌های استاندارد کمپانی گوگل برای عرضه هستند. مدل متوسط این سری با صفحه‌نمایش متوسط از لیست عرضه حذف شده است. بنابراین مدل‌های استاندارد و SuperPlus گوشی Pixel عرضه خواهند شد. ضمن اینکه جک هدفون ۳٫۵ میلی متری از گوشی‌های جدید حذف خواهند شد.

مانند نسخه قبل مجددا صفحه پشتی Taimen شیشه ای خواهد بود و با اینکه اندازه گوشی بزرگتر می شود، اینبار دیگر از حالت ناخوشایند ماندن اثر انگشت در صفحه شیشه ای خبری نخواهد بود و این موضوع در نسخه جدید برطرف شده است.

ارسال نظر