رندرهای هوآوی پی 9 از تجهیز دستگاه با دوربین دوگانه خبر می‌دهند

به تازگی جدیدترین تصاویر رندر شده‌ گوشی‌ هوشمند هوآوی پی 9 (Huawei P9) منتشر شده و در این تصویر بهره‌مندی دستگاه از دوربین اصلی دوگانه به وضوح قابل مشاهده است.

رندرهای هوآوی پی 9 از تجهیز دستگاه با دوربین دوگانه خبر می‌دهند

هوآوی در نمایشگاه MWC 2016 یا کنگره جهانی موبایل 2016 شرکت می‌کند. این کمپانی چینی کنفرانس اختصاصی خود را درز بیست و یکم ماه فوریه برگزار خواهد کرد و احتمالا در جریان این کنفرانس از محصولاتش جدید رونمایی می‌کند. انتظار داریم که یکی از محصولات جدید هوآوی تبلت یا نوت‌بوکی هیبریدی و مجهز به قابلیت بوت دوگانه باشد. این موضوع از آنجایی مشخص شده که تیزرهای مرتبط با یک محصول جدید و مجهز به قلم نوری از سوی هوآوی منتشر شده است. احتمالا این تبلت هیبریدی با نام اختصاصی میت‌بوک (MateBook) معرفی می‌شود.

اما در این میان عده‌ بسیار کمی از افراد عقیده دارند که ممکن است هوآوی در جریان کنگره جهانی موبایل پیش رو از پرچمدار جدیدش یعنی گوشی هوشمند پی 9 نیز پرده‌برداری کند. تاکنون صحبت‌های زیادی در رابطه با این گوشی منتشر نشده بود، اما ساعاتی پیش شاهد انتشار تصاویر رندر شده این محصول بودیم که اطلاعاتی جالبی از سبم طراحی جدید دستگاه را نشان می‌دهد.

1

به گزارش کلیک، احتمالا گوشی هوشمند هوآوی پی 9 از دوربین اصلی دوگانه بهره‌مند می‌شود. در تصاویر رندر شده به وضوح این موضوع را مشاهده می‌کنید. همچنین در این تصویر اسکنر اثر انگشت دستگاه نیز قابل مشاهده است. همانطور که می‌بینید این اسکنر اثر انگشت در پنل پشتی گوشی پی 9 تعبیه می‌شود. گفته شده که این گوشی هوشمند از نظر تنوع رنگی هم شامل چهار نسخه سفید، نقره‌ای، طلایی و صورتی می‌شود. البته صحت هیچ یک از این موارد به طور رسمی از سوی کمپانی هوآوی به تایید نرسیده است.

اما چه انتظاراتی از وضعیت سخت افزاری گوشی هوشمند پی 9 هوآوی داریم؟ پیش بینی می‌کنیم که پرچمدار جدید هوآوی از صفحه نمایشی 5.2 اینچی بهره‌مند شود. رم آن احتمالا ظرفیت 4 گیگابایتی را ارائه خواهد کرد و سیستم روی چیپ (SoC) به کار گرفته شده در آن تراشه کرین 950 خواهد بود. البته باید اشاره داشته باشیم که پیش از این برخی از شایعات حاکی از احتمال تجهیز این گوشی به رم 6 گیگابایتی بوده است. برخی از شایعات دیگر هم از احتمال عرضه این گوشی در چهار نسخه متنوع خبر می‌دادند. طبق این شایعات، چهار نسخه متنوع گوشی هوآوی پی 9 از وضوح تصویر و ابعاد صفحه نمایش و همچنین سنسور دوربین متمایزی بهره‌مند می‌شوند.

2

اما همانطور که اشاره داشتیم هنوز صحت هیچ یک از اخبار فوق به طور رسمی از سوی شرکت هوآوی به تایید نرسیده است. اگر بخواهیم صادقانه به موضوع نگاه کنیم، باید بگوییم که رونمایی از پرچمدار جدید این شرکت در کنگره جهانی موبایل 2016 تا حدی دور از انتظار به نظر می‌رسد. احتمالا هوآوی در MWC 2016 از میت‌بوک خود رونمایی می‌کند و شاید از یک گوشی هوشمند رده پایین یا میان رده نیز پرده‌برداری کند. برای کسب اطلاعات دقیق در رابطه با این موضوع رویداد MWC 2016 را از طریق رسانه جامع کلیک دنبال کنید.

منبع: gsmarena

ارسال نظر