گوشی Vibe S1 Lite لنوو با پردازنده 8 هسته‌ای و قیمت 199 دلار معرفی شد

کمپانی لنوو گوشی هوشمند Vibe S1 Lite خود را به نمایشگاه CES 2016 آورد. این گوشی از نظر خصوصیات و ویژگی‌های سخت افزاری محصولی میان رده است و قیمت آن برابر با 199دلار در نظر گرفته شده است.

گوشی Vibe S1 Lite لنوو با پردازنده 8 هسته‌ای و قیمت 199 دلار معرفی شد

گوشی هوشمند Vibe S1 Lite لنوو از صفحه نمایشی 5 اینچی و از نوع IPS با وضوح تصویر فول اچ دی بهره می‌برد. سیستم روی چیپ (SoC) به کار گرفته شده در آن، تراشه‌ MTK6753 شرکت مدیاتک است که به پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای و متشکل از هسته‌های Cortex A53 با فرکانس کاری 1.3 گیگاهرتز مجهز است.

رم گوشی Vibe S1 Lite لنوو ظرفیت 2 گیگابایتی را ارائه کرده و حافظه‌ داخلی پیش فرض آن 16 گیگابایتی در نظر گرفته شده است. این محصول قابلیت پشتیبانی از حافظه جانبی را نیز دارد که به موجب آن کاربران علاقمند می‌توانند با استفاده از رم میکرو اس دی (Micro SD) فضای ذخیره‌سازی اطلاعات دستگاه را افزایش دهند.

اما دوربین اصلی و سلفی گوشی هوشمند جدید لنوو شاید اصلی‌ترین بخش مربوط به آن باشند. دوربین اصلی این گوشی میان رده از سنسوری 13 مگاپیکسلی تشکیل شده و دوربین سلفی آن را سنسوری 8 مگاپیکسلی تشکیل می‌دهد. از اینرو بسیاری از کارشناسان عقیده دارند که لنوو گوشی هوشمند Vibe S1 Lite به شکل سلفی محور طراحی کرده است.

سیستم عامل پیش فرض نصب و راه‌اندازی شده بر روی دستگاه اندروید 5.1 آب نبات چوبی بوده و باتری این محصول ظرفیت و توانی معادل با 2700 میلی آمپر ساعت دارد. ضمنا این گوشی 199 دلاری قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت و همچنین اتصال LTE 4G را هم ارائه می‌کند. این گوشی هوشمند در حین رونمایی در دو رنگ مختلف آبی و سفید به معرض نمایش گذاشته شد و لنوو رسما اعلام کرد که عرضه‌ رسمی آن طی سه ماه نخست سال 2016 آغاز می‌شود.

منبع: anandtech

ارسال نظر