لنوو گوشی و تبلت انعطاف‌پذیر خود را به نمایش گذاشت

در طول کنفرانس جهان فناوری لنوو که شب گذشته در سان فرانسیسکوی کالیفرنیا برگزار شد، این کمپانی یک گوشی و تبلت مجهز به نمایشگر انعطاف‌پذیر را به نمایش گذاشت. هر چند این دو دستگاه هنوز در قالب یک محصول رسمی معرفی نشده‌اند اما نشان می‌دهند که روز به روز بر تعداد کمپانی‌های علاقه‌مند به ورود به حوزه ساخت محصولاتی مجهز به نمایشگرهای انعطاف‌پذیر، افزوده می‌شود.

لنوو گوشی و تبلت انعطاف‌پذیر خود را به نمایش گذاشت

هر چند این دو دستگاه هنوز در قالب یک محصول رسمی معرفی نشده‌اند اما نشان می‌دهند که روز به روز بر تعداد کمپانی‌های علاقه‌مند به ورود به حوزه ساخت محصولاتی مجهز به نمایشگرهای انعطاف‌پذیر، افزوده می‌شود.

به گزارش کلیک، در خلال مراسم، مگان مک‌کارتی، یکی از خبرنگاران حاضر در کنفرانس که یک گوشی هوشمند را در دست خود گرفته بود پس از اعلام اینکه لباسش فاقد هرگونه جیبی برای قرار دادن گوشی است، در یک چشم به هم زدن، گوشی یاد شده را به دور مچ دست خود بست، این در حالی بود که نمایشگر گوشی نیز همراه با آن خم شد. در ادامه، وی تبلتی را که تصویر یک گربه روی آن نقش بسته بود، در کسری از ثانیه تا کرد و همانند یک گوشی آن را در کنار گوش خود قرار داد.

screen_shot_2016-06-09_at_1_14_20_pm

مدیر فناوری لنوو، دکتر پیتر هورتنسیوس تصریح کرد که چنین دستگاه‌هایی به چیزی بیش از صفحه نمایش انعطاف‌پذیر نیاز دارند. در واقع، قطعات و اجزای داخلی آن‌ها نیز باید دارای قابلیت خم شوندگی باشند تا این دستگاه‌ها بتوانند به خوبی کار کنند.

در حالی که جمعیت حاضر در سالن کنفرانس از مشاهده این گوشی و تبلت انعطاف‌پذیر، شگفت‌زده شده بودند، مشخص شد که این دو دستگاه تنها جنبه نمایشی داشته‌اند. اما اگر نمایش این گوشی و تبلت را به عنوان نشانه‌ای از محصولات آینده لنوو تعبیر کنیم، آنگاه آینده محصولات انعطاف‌پذیر شاهد تحولات چشم‌گیری خواهد بود.

منبع: Phonearena

ارسال نظر