رونمایی از P2 یک گوشی قدرتمند از کمپانی لنوو

بعد از آنکه خبرهایی مبنی بر عرضه گوشی لنوو P2 در فضای مجازی پخش شد، روز گذشته این رویداد توسط سازنده چینی  این گوشی رسما اعلام شد. لنوو اعلام کرد که می خواهد این گوشی هوشمند را در دو مدل با برچسب های قیمت ۲۵۱ دلاری و ۲۶۶ دلاری وارد بازار کشور هند کند.

رونمایی از P2 یک گوشی قدرتمند از کمپانی لنوو

به گزارش کلیک ، بعد از خبرهای فراوان از گوشی جدید لنوو بالاخره این گوشی در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. می توان گفت که برجسته ترین ویژگی گوشی قدرتمند جدید لنوو باتری ۵۱۰۰mAh آن است که به گفته ی سازنده این گوشی هوشمند می تواند با یک بار شارژ به مدت ۳ روز متوالی دستگاه را روشن نگه دارد، به کارگیری فناوری شارژ۲۴W در این دستگاه باعث این ویژگی قدرتمند است.سال پیش P2 برای اولین بار در نمایشگاه IFA 2016 با یک نمایشگر ۵٫۵ اینچی فول اچ دی سوپر AMOLED در معرض عموم قرار گرفت.

از دیگر امکانات این گوشی هوشمند می توان از یک پردازشگر هشت هسته ای ۲GHz کوالکام اسنپدراگون ۶۲۵، واحد پردازش گرافیکی Adreno 506، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی کارت حافظه میکرو SD تا ۱۲۸ گیگابایت و رم ۳ و ۴ گیگابایتی نام برد برد.

P2 is a powerful phone from Lenovo

این موبایل مشخصات دیگری را نیز داراست که در لیست ذیل به تفصیل آمده است:

  1. دارا بودن دو سیم کارته هیبریدی
  2. یک پنل پشتی پلاستیکی با قاب فلزی داخلی
  3. سیستم عامل اندروید ۶ مارشمالو
  4. دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی مجهز به فلش دو مرحله ای LED
  5. گشودگی f/2.0، قابلیت فیلم برداری ۴K و فوکوس خودکار تشخیص حالت
  6. دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی
  7. اسکنر اثر انگشت قرار گرفته در دکمه خانه
  8. قابلیت های اتصالی ۴G VoLTE
  9. وای فای ۸۰۲٫۱۱ b/g/n
  10. بلوتوث ۴٫۱ LE، NFC
  11. جک ۳٫۵ میلی متری صوتی
  12. رادیو اف ام
  13. تقویت کننده TI
  14. قابلیت شارژ کردن سایر وسایل الکترونیکی

گفتنی است که P2 همانند سایر گوشی هایی که اخیرا توسط لنوو عرضه شده است به فناوری TheatreMax مجهز گردیده است تا یک تجربه VR بهتر را در اختیار کاربر بگذارد. این احتمال وجود دارد که این گوشی هوشمند در هند در رقابت با گوشی زن فون مکس ( ZenFone Max ) ایسوس قرار گیرد.

ارسال نظر