رونمای از گیمینگ کامپیوتر و مونیتور جدید لنوو و ریزر در CES 2016

چند ماه پیش بود که اخبار مربوط به همکاری احتمالی دو شرکت لنوو و ریزر (Razer) از سوی برخی منابع خبری منتشر شده بود. حال شاهد ارائه‌ ثمره این همکاری در CES 2016 هستیم.

رونمای از گیمینگ کامپیوتر و مونیتور جدید لنوو و ریزر در CES 2016

دو کمپانی لنوو و ریزر در نمایشگاه CES 2016 رسما از گیمینگ کامپیوتر جدید و بسیار قدرتمند خود در کنار صفحه نمایشی خمیده و باکیفیت رونمایی کردند. این گیمینگ کامپیوتر مبتنی بر ویندوز 10 بوده و IdeaCentre Y900 RE نام دارد. بنا به ادعای خود شرکت لنوو این گیمینگ کامپیوتر از ظنر قدرت عملکرد نسبت به IdeaCentre Y900 برتری محسوسی خواهد داشت. این کمپانی اعلام کرده که گیمینگ کامپیوتر جدید این شرکت و کمپانی ریزر از نسل ششم سری پردازنده‌های Core i7 K اینتل و پردازنده گرافیکی گسسته NVIDIA GTX970 بهره می‌برد.

قیمت نسخه‌ پایه‌ای این گیمینگ کامپیوتر معادل با 2299 دلار در نظر گرفته شده و عرضه آن از ماه ژوئن سال جاری آغاز می‌شود. لنوو اعلام کرده که در تولید و طراحی گیمینگ لپ‌تاپ IdeaCentre Y900 RE همکاری موفقیت‌آمیز و نزدیکی با شرکت ریزر داشته و این محصول با تجهیز به صفحه کلید و موس اختصاصی این برند روانه بازار می‌شود. همچنین کمپانی ریزر در طراحی صفحه نمایش بزرگ و خمیده‌ جدید ارائه شده دقت بسیار زیادی را به خرج داده و حاصل این دقت، ارائه‌ کیفیت تصویر، شادابی و تفکیک‌پذیر رنگی بسیار عالی است.

1

این صفحه نمایش 27 اینچی بوده و نرخ تجدید یا رفرش ریت (Refresh Rate) 144 هرتزی را ارائه می‌کند. همچنین زمان عکس‌العمل آن نیز برابر با 8 میلی ثانیه خواهد بود. صفحه اصلی این نمایش به راحتی می‌تواند در هر جهتی که کاربر تمایل داشته باشد، چرخش پیدا کند. این صفحه نمایش خمیده به طور جداگانه نیز عرضه خواهد شد و قیمت آن معادل با 599.99 دلار در نظر گرفته شده است. لنوو اعلام کرده که عرضه این موینتور از ماه می سال 2016 آغاز می‌شود.

منبع: winbeta

ارسال نظر