رونمایی از حافظه بی سیم ۶ ترابایتی لنوو در CES 2017

لنوو در رویداد CES 2017 با حافظه بی سیم ۶ ترابایتی طرفداران خود را شگفت زده کرد. یکی از این محصولات، Smart Storage یا حافظه‌ی خارجی بیسیم با ظرفیت ۶ ترابایت است که از استاندارد‌های متنوعی برای انتقال بیسیم اطلاعات بهره می‌برد.

رونمایی از حافظه بی سیم ۶ ترابایتی لنوو در CES 2017

به گزارش کلیک ، وای فای دو باند و انتقال Peer-to-Peer اطلاعات از جمله امکانات حافظه‌ هوشمند و بیسیم جدید لنوو هستند. از دیگر قابلیت‌های هوشمند این دستگاه، امکان دسته‌بندی عکس‌ها با توجه به الگوریتم‌های شناسایی چهره است تا تصاویر هر شخص در بخش مجزایی قرار گیرد.

حافظه‌ خارجی هوشمند لنوو از پردازنده‌ سلرون N3060 اینتل با دو هسته‌ پردازشی و فرکانس ۱.۶ گیگاهرتزی در کنار ۲ گیگابایت حافظه‌ رم و ۸ گیگابایت حافظه‌ رام، بهره می‌برد. امکان سفارش این دستگاه که از دیسک‌های سخت ۳.۵ اینچی بهره می‌برد، با ۲ ترابایت حافظه نیز در دسترس است. دو پورت USB 3.0 برای اتصال به سایر دستگاه‌ها، کلید آپلود و ریست در کنار پورت RJ45 1000M برای اتصال به شبکه، امکانات اتصالی حافظه‌ی خارجی بیسیم جدید لنوو هستند.
در تصویر زیر مشخصات دقیق این محصول جدید لنوو را مشاهده می کنید:

کاربران قادر خواهند بود به‌وسیله‌ Smart Storage لنوو به تماشای فیلم‌های خود از طریق DLNA بپردازند و همچنین به‌صورت بیسیم اطلاعات خود را از دستگاهی به دستگاه دیگر منتقل کنند. پورت‌های USB برای افزایش سرعت انتقال اطلاعات نیز در دسترس هستند. لنوو همچنین امکان همگام‌سازی خودکار را نیز فراهم کرده است. لنوو Smart Storage به‌خوبی با اپلیکیشن Lenovo Smart سازگار است.

حافظه‌ی ذخیره‌سازی هوشمند لنوو از ماه می (اسفند) سال جاری میلادی با قیمت ۱۳۹.۹۹ دلار به‌صورت رسمی عرضه می‌شود.

ارسال نظر