لنوو از اولین گوشی پروژه تانگو با نام PHAB2 Pro رونمایی کرد

پس از ماه‌ها حرف‌وحدیث و شایعه در مورد اولین گوشی هوشمند از پروژه تانگوی لنوو، شب گذشته در کنفرانس جهان فناوری لنوو ۲۰۱۶، به طور رسمی از گوشی PHAB2 Pro رونمایی شد. این گوشی هوشمند از همان فناوری واقعیت افزوده به کار گرفته شده در تبلت‌های سری تانگوی لنوو بهره می‌برد.

لنوو از اولین گوشی پروژه تانگو با نام PHAB2 Pro رونمایی کرد

این گوشی هوشمند از همان فناوری واقعیت افزوده به کار گرفته شده در تبلت‌های سری تانگوی لنوو بهره می‌برد.

به گزارش کلیک، این گوشی به یک نمایشگر ۶٫۴ اینچی کواد اچ‌دی با شیشه منحنی ۲٫۵ بعدی مجهز بوده و دارای یک بدنه یکپارچه فلزی ساخته شده از آلیاژ آلومینیوم است و از یک پردازنده اسنپدراگون ۶۵۲ کوالکام که به طور اختصاصی برای پروژه تانگو ساخته شده، بهره می‌برد. همچنین PHAB2 Pro از یک رم ۴ گیگابایتی برخوردار بوده و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی در اختیار کاربران قرار می‌دهد که از طریق کارت حافظه microSD تا مقدار ۱۲۸ گیگابایت نیز قابل افزایش است.

این گوشی از قابلیت استفاده هم‌زمان از دو سیم کارت بهره‌مند بوده و همراه با سیستم عامل اندروید مارشمالو ۶٫۰ عرضه می‌شود. علاوه بر این، از یک باتری ۴۰۵۰ میلی آمپر ساعتی مجهز به فناوری شارژ سریع برخوردار بوده که قادر است گوشی را به مدت ۱۸ ساعت در حالت مکالمه و ۱۳ روز در حالت آماده به کار، سرپا نگه دارد.

از نظر دوربین نیز، این گوشی در پشت از یک دوربین با سنسور فوکوس سریع ۱۶ مگاپیکسلی مجهز به اتوفوکوس تشخیص فاز و همچنین سنسورهای عمقی و ردیابی حرکت برای پروژه تانگو برخوردار بوده و دوربین سلفی این گوشی نیز یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با فوکوس ثابت و با دیافراگم f2.2 است. PHAB2 Pro از بلوتوث نسخه ۴٫۰ و همچنین وای‌فای ۸۰۲٫۱۱ac پشتیبانی می‌کند. انتظار می‌رود که این گوشی در ماه سپتامبر با قیمت ۴۹۹ دلار روانه بازارهای جهانی شود.

لازم به ذکر است که لنوو از دو موبایل PHAB2 و PHAB2 Plus نیز طی کنفرانس خود رونمایی کرده است که نسخه ارتقا یافته مدل‌های PHAB سال گذشته به شمار می‌روند. این دو گوشی به نمایشگری ۶٫۴ اینچی با بدنه فلزی مجهز بوده و با قیمتی ارزان به بازار عرضه خواهند شد.

منبع: Androidheadlines

ارسال نظر