آغاز فروش گوشی هوشمند Vibe K5 Plus لنوو در هندوستان

لنوو در جریان رویداد MWC 2016 از گوشی هوشمند Vibe K5 Plus رونمایی کرده بود. حال برای اولین بار فروش رسمی این گوشی در کشور هندوستان آغاز شده است.

آغاز فروش گوشی هوشمند Vibe K5 Plus لنوو در هندوستان

کمپانی چینی لنوو یک شرک کاملا شناخته شده است. سری لپ‌تاپ‌های این کمپانی از جمله با کیفیت‌ترین و برترین لپ‌تاپ‌هایی هستند که هم اکنون می‌توانید خریداری کرده و از آن‌ها استفاده کنید. لنوو گاها در زمینه طراحی و تولید تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند نیز فعالیت می‌کند. اگر به خاطر داشته باشید، لنوو در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۶ یا همان رویداد MWC 2016 حضور یافت و از محصولات جدیدی رونمایی کرد که یکی از آن‌ها گوشی هوشمند Vibe K5 Plus بود.

به گزارش کلیک، فروش رسمی این گوشی ساعاتی پیش در کشور هندوستان آغاز شد. گوشی هوشمند Vibe K5 Plus لنوو یک محصول میان رده است. این گوشی از صفحه نمایشی ۵ اینچی با وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل یا اصطلاحا فول اچ دی بهره‌مند بوده و رمی ۲ گیگابایتی و از نوع LPDDR3 در آن به کار گرفته شده است. حافظه داخلی این گوشی به طور پیش فرض ظرفیت ۱۶ گیگابایتی داشته و دستگاه قابلیت پشتیبانی از حافظه جانبی را دارد. بنابراین در صورت تمایل می‌توانید با استفاده از رم میکرو اس‌دی (Micro SD) نسبت به افزایش فضای ذخیره‌سازی اطلاعات این گوشی هوشمند اقدام نمایید.

۱

گوشی هوشمند Vibe K5 Plus از سیستم روی چیپ (SoC) 64 بیتی اسنپدراگون ۶۱۶ کوالکام بهره‌مند است. پردازنده مرکزی این تراشه هشت هسته‌ای بوده و پردازنده گرافیکی آن پردازنده آدرنو ۴۰۵ است. این گوشی هوشمند از یک باتری ۲۷۵۰ میلی آمپر ساعتی و نوع جداشدنی بهره‌مند بوده و دوربین اصلی آن از یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی قدرتمند تشکیل می‌شود. سنسور دوربین سلفی این گوشی هم ۵ مگاپیکسلی بوده و سیستم عامل پیش فرض نصب و راه‌اندازی شده بر روی آن اندروید ۵٫۱ آب نبات چوبی است. وزن بدنه این گوشی ۱۴۲ گرم است و ضخامت بدنه آن ۸٫۲ میلی‌متر خواهد بود. شایان ذکر است که این محصول قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت را داراست.

کمپانی لنوو گوشی هوشمند Vibe K5 Plus خود را در سه رنگ نقره‌ای، بژ و خاکستری عرضه می‌کند. همانطور که اشاره کردیم هم اکنون فروش این محصول در کشور هندوستان آغاز شده، اما عرضه آن از روز بیست و سوم ماه مارس آغاز می‌شود. خرید و سفارش این گوشی هم اکنون از طریق سایت Flipkart امکان‌پذیر است. لنوو برای فروش این گوشی تخفیف خاصی را در نظر نگرفته است. اما چنانچه از کاربران دو گوشی A6000 و یا A6000 Plus لنوو باشید، می‌توانید نسبت به تعویض این دو گوشی با گوشی هوشمند جدید Vibe K5 Plus اقدام کنید و مبلغی بسیار ناچیز را در این شرایط پرداخت نمایید.

منبع: androidheadlines

ارسال نظر