سرویس مراقبت مجازی لنوو به بیماران کمک می‌کند

رسانه کلیک - شرکت لنوو با ارائه سرویسی به نام خدمات مراقبت مجازی که به بیماران کمک می‌کند تا سلامت خود را بهتر ردیابی کنند وارد بازار سلامت دیجیتال شده است. 

سرویس مراقبت مجازی لنوو به بیماران کمک می‌کند

هر پزشکی که برای این سرویس ثبت نام کند، می‌تواند یک کیت به بیماران خود بدهد تا در منزل از آن استفاده کنند. این کیت شامل دستگاه‌های بیومتریکی مانند فشار خون و ردیابی گلوکز خون به همراه یک تبلت لنوو و یک دستیار هوشمند به نام «رزی» می‌شود.

این سرویس می‌تواند یک برنامه بهداشتی عادی را برای بیماران طراحی کند و به آن‌ها مک کند تا بیشتر مراقب سلامتی خود باشند و کم‌تر از قبل به پزشک مراجعه کنند.

سرویس مراقبت مجازی برای بیمارانی که بیماری‌هایی مانند دیابت، بیماری ریوی، نارسایی قلب و فشار خون بالا دارند انجام می‌شود. در این سرویس، بیماران به طور مرتب داروهای خود را مصرف کنند و به طور مستقیم به پزشکان خود گزارش دهند.

پزشکان نیز می‌توانند به صورت مرتب و در زمان‌های مختلف داروها را تنظیم کنند، رژیم‌های غذایی را اصلاح کنند و به طور کلی با بیمار در ارتباط باشند و نکات لازم را به آن‌ها بگویند.

هدف این سرویس این است که به کاربران کمک کند تا عادت‌های خوب در خود ایجاد کنند، برنامه سلامتی خود را بهبود دهند و به طور کلی کیفیت زندگی خود را افزایش دهند.

شرکت لنوو پیش از این هنیز در بازار خدمات درمانی آمریکا حضور داشت و سرویس خواندن عکس رادیولوژی از راه دور را ایجاد کرده بود که از فضای ابری و سخت‌افزارهای خاصی استفاده می‌کرد. این شرکت در یک پرسش و پاسخ اعلام کرده است که سرویس مراقبت مجازی جدید، به طور میانگین برای هر بیمار ماهانه ۸۰ دلار هزینه خواهد داشت.

سایر شرکت‌های فناوری مانند آمازون، مایکروسافت و اپل نیز وارد صنعت 3.5 تریلیون دلاری بهداشت ایالات متحده آمریکا شده‌اند.

سیستم خدمات درمانی و پزشکی در ایالات متحده آمریکا یکی از ناکارآمد‌ترین سیستم‌ها در دنیا است. به همین دلیل فرصت‌های زیادی در این صنعت برای شرکت‌های بزرگ فناوری وجود دارد. مراقبت درمانی مجازی اخیرا در کشورهایی مانند انگلستان و آمریکا در حال رشد است و در آینده‌ای نزدیک به یک هنجار تبدیل خواهد شد. با این حال اکثرپزشکان هنوز متقاعد نشده‌اند که این گونه سرویس‌ها می‌توانند جایگزین ویزیت پزشکان شوند.

ارسال نظر