لنوو محصولی مجهز به تراشه‌ی اگزینوس 8870 را معرفی می‌کند

همانطور که در جریان هستید کمپانی کره‌ای سامسونگ جدیدترین نسخه از سری سیستم رو چیپ‌های (SoC) موبایلی خود را با نام اختصاصی اگزینوس 8890 معرفی کرده است. با این حال لنوو محصول جدیدی را با نسل پیشین این پردازنده ارائه می کند.به گزارش کلیک، چندی پیش شاهد انتشار اخباری مبنی بر برنامه‌ریزی سامسونگ در راستای معرفی و عرضه‌ی نسخه‌ای ضعیف‌تر از این تراشه با نام اگزینوس 8870 بودیم. ظاهرا سامسونگ سیستم روی چیپ اگزینوس 8870 را با هدف فروش به سایر کمپانی‌های مشتری و مشتاق به استفاده از سری تراشه‌های قدرتمند اگزینوس این شرکت تولید می‌کند.

لنوو محصولی مجهز به تراشه‌ی اگزینوس 8870 را معرفی می‌کند

به گزارش کلیک، چندی پیش شاهد انتشار اخباری مبنی بر برنامه‌ریزی سامسونگ در راستای معرفی و عرضه‌ی نسخه‌ای ضعیف‌تر از این تراشه با نام اگزینوس 8870 بودیم. ظاهرا سامسونگ سیستم روی چیپ اگزینوس 8870 را با هدف فروش به سایر کمپانی‌های مشتری و مشتاق به استفاده از سری تراشه‌های قدرتمند اگزینوس این شرکت تولید می‌کند.

یکی از شرکت‌هایی که پیش از این مشخص شد علاقمند استفاده از تراشه‌ی اگزینوس 887 است، کمپانی میزو بود. بر این اساس گفته شده که این شرکت چینی قصد دارد پرچمدار آینده‌ی خود یعنی گوشی هوشمند میزو پرو 6 را از سیستم روی چیپ اگزینوس 8870 سامسونگ بهره‌مند سازد. بنا به اطلاعات به دست آمده، ظاهرا تراشه‌ی اگزینوس 8870 از طراحی مشابه با تراشه‌ی اگزینوس 8890 بهره‌مند می‌شود و تنها تفاوت اصلی مابین این دو محصول مربوط به فرکانس کاری محدودتر هسته‌های پردازشگر سیستم روی چیپ اگزینوس 8870 است.

1

اما بر اساس تازه‌ترین گزارشات ارائه شده، ظاهرا شرکت لنوو نیز سرما اعلام کرده که علاقمند خرید و استفاده از سیستم روی چیپ اگزینوس 8870 سامسونگ است. بنابراین ظاهرا لنوو هم در سال آینده از گوشی هوشمندی رونمایی می‌کند که به سیستم روی چیپ اگزینوس 8870 سامسونگ مجهز است. با این وجود هنوز خود سامسونگ به طور رسمی صحت هیچ یک از خبرهای فوق را تایید نکرده، اما مطمئنا اخبار ارائه شده بی پایه و اساس نیستند. بنابراین ظاهرا تاکنون سیستم روی چیپ اگزینوس 8870 سامسونگ توانسته دو مشتری نقد را به دست آورد. بدون تردید در آینده باز هم کمپانی‌های دیگری علاقمندی خود را نسبت به استفاده از این تراشه اعلام خواهند کرد. البته تجربه نشان داده که سامسونگ به منظور فروش سری تراشه‌های اگزینوس خود به سایر کمپانی‌های فعال در صنعت موبایل عموما قیمت‌های گزافی را در نظر می‌گیرد. بسیاری از کارشناسان معتقدند که دلیل اصلی عدم خرید گسترده‌ی سری تراشه‌های اگزینوس سامسونگ از سوی سایر کمپانی‌های فعال در صنعت موبایل، همین امر و گران قیمت بودن تراشه‌های اگزینوس سامسونگ محسوب می‌شود.

منبع: gsmarena

ارسال نظر