باریک‌ترین تلویزیون 65 اینچی LED 4K توسط کمپانی LeTV به لاس‌وگاس آورده شد

کمپانی LeTV رسما از باریک‌ترین تلویزیون 65 اینچی LED 4K در نمایشگاه CES 2016 رونمایی کرد. ضخامت این تلویزیون فوق‌العاده باریک تنها 3.9 میلیمتر است.

باریک‌ترین تلویزیون 65 اینچی LED 4K توسط کمپانی LeTV به لاس‌وگاس آورده شد

تلویزیون جدید و فوق باریک جدید LetV به طور اختصاصی Super 4 Max65 Blade نامگذاری شده و دقایقی پیش به طور رسمی در نمایشگاه CES 2016 لاس‌وگاس معرفی شد. ضخامت 3.9 میلیمتر پنل نمایشگر این تلویزیون بی‌نظیر است و این موضوع منجر شده که این محصول به رکوددار این سری از تلویزیون‌ها تبدیل شود. کمپانی LeTV خاطر نشان کرده که ضخامت 3.9 میلیمتر صفحه نمایش این تلویزیون دقیق برابر با ضخامت دو سکه در کنار یکدیگر است.

1

این تلویزیون همچنین از استندی اختصاصی بهره می‌برد که در بخش زیرین آن تعبیه شده است. پنل نمایشگر تلویزیون Super 4 Max65 Blade شرکت چینی LeTV از نوع LCD بوده و وضوح تصویر 4K را ارائه می‌کند. این تلویزیون همچنین از نظر قابلیت‌های پردازشی نیز محصولی کم نظیر است. تلویزیون رونمایی شده LeTV از سیستم روی چیپ (SoC) اسنپدراگون 801 کوالکام بهره می‌برد و رم آن 4 گیگابایتی و حافظه داخلی آن 64 گیگابایتی است. این محصول همچنین از قابلیت اتصال وای‌فای دو کاناله 802.11ac نیز پشتیبانی به عمل می‌آورد. متاسفانه در حال حاضر اطلاعات بیشتری در رابطه با قیمت و زمان عرضه تلویزیون Super 4 Max65 Blade کمپانی LeTV ارائه نشده است.

منبع: fonearena

ارسال نظر