ال‌جی تلویزیون 98 اینچی و 8K خود را به نمایشگاه CES 2016 آورد

کمپانی ال‌جی تلویزیون جدید و غول پیکر 98 اینچی خود را با وضوح تصویر 8K به رویداد CES 2016 آورد و بار دیگر اقدار خود را در این عرصه نشان داد.

ال‌جی تلویزیون 98 اینچی و 8K خود را به نمایشگاه CES 2016 آورد

البته بدون تردید رونمایی از تلویزیون با اندازه‌ 98 اینچی و وضوح تصویر نمایشگر 8K تنها جنبه‌ای تبلیغاتی دارد و ال‌جی هم که از این موضوع واقف است برای این تلویزیون غول پیکر خود قیمت مشخصی را اعلام نکرده است. شایان ذکر است که پنل نمایشگر این محصول از نوع OLED است.

مطمئنا پشتیبانی این تلویزیون از وضوح تصویر 8K منجر به جذب بسیار از افراد علاقمندان به دنیای تکنولوژی و تصویبرداری پیشرفته خواهد شد. به بیان دیگر افرادی که تمایل به فیلمبرداری با وضوح تصویر بسیار بالا و در حد 8K داشته باشند، هم اکنون می‌دانند که تلویزیون‌هایی نظیر این تلویزیون 98 اینچی ال‌جی قابلیت پخش این نوع ویدئو را ارائه می‌کنند.

1

کمپانی شارپ هم پیش از این از تلویزیون نسبتا مشابه‌ای با وضوح تصویر 8K و اندازه نمایشگر 85 اینچی رونمایی کرده بود و قیمت آن را معادل با 133000 دلار در نظر گرفته بود. بنابراین می‌توان نتیجه‌گیری کرد که اگر ال‌جی هم قصد فروش و در نظر گرفتن قیمتی برای ابر تلویزیون 98 اینچی خود خود را داشته باشد، قیمت آن در همین محدوده خواهد بود.

حاشیه‌های صفحه نمایش تلویزیون 98 اینچی ال‌جی فوق‌العاده باریک هستند و کیفیت تصویر ارائه شده از آن کاملا بی‌نظیر بوده و چشم هر فردی را مجذوب خود می‌کند. این تلویزیون 98 اینچی با نام اختصاصی UH9800 معرفی شده و هم اکنون در نمایشگاه CES 2016 به معرض نمایش گذاشته شده است.

منبع: theverge

ارسال نظر