همکاری کمپانی های LG و GE با گوگل در جریان کنفرانس گوگلI/O

کمپانی های LG و GE در جریان کنفرانس گوگل I/O با هم طی همکاری دست به اقدامی جالب زده اند و در این اقدام همکاری در بین این کمپانی ها برای هوشمند کردن کارهای روزمره در خانه صورت گرفته است.

همکاری کمپانی های LG و GE با گوگل در جریان کنفرانس گوگلI/O

به گزارش کلیک ، گوگل امروز در جریان کنفرانس I/O اعلام کرد که در میان این دستیار گوگل و کمپانی های LG و GE همکاری و مشارکتی صورت گرفته است. در این همکاری هدف این بوده است که Google Home به کاربر این اجازه را بدهد تا کار های روزانه خود را بسیار راحت تر و سریع تر و با تکنولوژی روز انجام دهد. این گجت از یخچال فریزر، ماشین های لباسشویی، ظرفشویی، خشک کن، تهویه هوای LG و تهویه هوا و گرم کننده آب GE پشتیبانی می کند. این هوشمند سازی به این معنا نیست که شما می توانید به صورت مستقیم با این وسایل در خانه صحبت کنید و به آن ها دستور دهید، در واقع با استفاده از دستیار گوگل فرمانی برای این وسایل فرستاده می شود و شما دور از خانه نیز به راحتی می توانید کار های خود را انجام دهید.

در واقع این تجربه برای بسیاری از افراد که در این زمانه با کمبود وقت مواجه هستند بسیار خوشایند خواهد بود. در زمانی که شما وقت ندارید و شب باید لباس ها و ظروف خود را بشویید که فردا از آن استفاده کنید و هم چنین دیر وقت نیز به منزل می رسید، کافی است با OK کردن یک دستور ظروف خود را بشویید و لباس های خود را بشویید و خشک کنید و شب در هر زمانی با خیال راحت به منزل برگردید.

همکاری کمپانی های KG و GE با گوگل در جریان کنفرانس گوگلI/O

البته این نکته نیز قابل توجه است که کمپانی های LG و GE با دستیار هوشمند آمازون، الکسا نیز همکاری هایی داشته اند و به زودی LG یخچالی با قابلیت استفاده از دستیار هوشمند آمازون ارائه می کند.

گوگل هم چنین اظهار دارد که این همکاری گوگل با کمپانی های سازنده وسایل برقی و الکترونیکی محدود نخواهد بود و در آینده همکاری میان این کمپانی و کمپانی های سونی، پاناسونیک و بسیاری از دیگر برقرار خواهد شد.

ارسال نظر